• trassel

Svensexatips?

Hej!
    Frågar er på förfrågan av m2bs bestman. De håller på att planera min m2bs svensexa men behöver en aktivitet som inte kostar något. Men kommer inte på något speciellt, de kommer spela paintball, käka gott å resten vet jag inte men nu frågar bestmannen mig om jag har något gratisaktivitetstips, så jag bollar frågan över till er? Hoppas ni kan hjälpa mig/dem!!

• Svar på tråden Svensexatips?
  • trassel

INgen som har något tips?

• postchaffisen

Vi har kört massa grejjer:

* Samla tips för ett lyckat äktenskap (sedan har vi reskrivit dem i ett fint fotoalbum o klistrat in foton från dagen o överlämnat på festen)

* Sminka folk på stan/köpcentra (ni tjejer får väl låna ut lite enkelt smink. Mascara däremot tror jag är dumt. In o röra i folks ögon lixom)

* Hjälpreda på en mack (Snaka med personlaen o se om han kan få låna en företagsjacka elelr så o erbjuda tvätt av rutor, tankhjälp, kolla oljan osv)

* Sjunga eller spela nått på stan

* Hjälpa gamla tanter över gatan elelr motsvarande

* Klippa tvättrådslappar (hört att tjejer många ggr fått samla in tvättrådslappar från kallingar med rätt stor framgång. Vore kul se om tjejer är lika villiga ställa upp)

• trassel

Grymt! Ska genast skicka detta till bestmannen! Har ni fler tips på uppdrag? =)

Svar på tråden Svensexatips?