• Cazz

min sambos födelsedag/förlovning.förlovning som födelsedags present eller bör jag ha nån mer present?

vi har kikat på ringar o allt, vet vad jag ska köpa för några :D i smyg. för vi har bara kikat bestämt att vi ska men inte när.
    Då jag kom på min sambos födelsedag som är den 28 mars,är ju ett tag förstås... vet inte hur jag ska kunna hålla mig ifrån att säga något. Vi har bestämt att födelsedags fest ska vankas 29e då hans syster o hennes kompis kommer frå småland men de skulle kommit på fredagen men min sambo fick säga att de får komma först på lördagen... där jag drog till o sa att vi skule vara trötta efter skolan och så... :9

Vi båda studerar men jag är ledig denna fredag :) så jag har hela dagen att planera.

funderar bara på om detta funkar eller vad tycker ni?

scones till frukost, en ros på morgonen och ett grattis (han går då i väg till skolan jag får tid att fixa)

tänkte fler rosor,levande ljus, äta en för rätt , middag,efterätt och champange. nu till den stora frågan,
    tycker ni att ringarna o förlovningen räcker som födelsedags present?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-29 10:23
    nån mer...

• Svar på tråden min sambos födelsedag/förlovning.förlovning som födelsedags present eller bör jag ha nån mer present?
  • fitforfight

Absolut! annars kan du ju bara köpa nåt litet typ en söt nalle som minne av er förlovning.

• Cazz

men då kör jag på förlovnings ringar som födelsedags present...
    tror jag, eller? så vemodig...
    känns som att när kalaset är så kommer de kanske undra vad jag köpt...kanske borde jag köpa nåt mer. nervös!!!!

Svar på tråden min sambos födelsedag/förlovning.förlovning som födelsedags present eller bör jag ha nån mer present?