Fotograferingen i present?
Då vi inte kan komma på vad vi skall önska oss i present så undrar jag.
Kan man önska sig bidrag till bröllopsfotograferingen i present?
Detta är ju dock något som alltid kommer att finnas kvar.
Då vi inte kan komma på vad vi skall önska oss i present så undrar jag.
Kan man önska sig bidrag till bröllopsfotograferingen i present?
Detta är ju dock något som alltid kommer att finnas kvar.
Det enda problem jag kan komma på med det är väl att fotografen väl lär bokas rätt långt innan och då vet ni ju kanske inte hur mycket ni kommer att få i present (i pengar eller presentchecker eller liknande). För att antar att ni hade tänkt er att ändå fotograferas på bröllopsdagen, eller?
precis den frågan tänkte jag ställa oxå... Men folk önskar ju bidrag till bröllopsresan så det borde väl gå... Men jag vet inte hur det ska lösas riktigt.
Jag tycker också att man bör kunna önska sig detta på samma sätt som man önskar sig bröllopsresan.
Fotograferingen skall ju bli av oavsett det blir i present eller ej, men önskar kanske lägga några kronor mer på en bra fotograf med ett fint album. Presenten kommer förhoppningsvis att finnas kvar i generationer!
Önskar man sig inget annat så blir det ju alltid lite i bidrag...
Om ni redan har valt er fotograf, så kan ni ju höra med honom,om han/hon har något slags presentkort?
När vi hade valt vår fotograf så frågade jag honom om han hade presentkort som man kunde köpa, men det hade han inte, men att det gick givetvis att lösa.
Vi behövde dessutom inte betala för fotograferingen förräns vi hade fått bilderna, så då hade vi ju en hög med pengar att betala med...
Men tänk om alla köper presentkort där så det blir mycket mer än vad fotograferingen kostar då? Ni måste ha någon sorts koll på det.