• Isun

    kidnappningstips för en frisör?

    Behöver idéer till syrrans möhippa på hur man kan överraska/kidnappa henne och då jobbar som frisör?

    tack för alla svar

  • Svar på tråden kidnappningstips för en frisör?
  • Sirlgrid

    Skicka dit någon ap-dryg "kund" som vill ha håret lagt.
    (Då måste ju förstås resten av frisörsalongen vara med på det..)

    Krångliga kunde n gör allt surt för din syster, och sedan kommer ni.
    Typ.

  • Isun

    Vad tror ni om att jag lämnar över ett paket till hennes kollega på morgonen och hon lämnar den till syrran vid 17.30 och säger "det här kom till dig.." I paketet finns tiara,slöja och rosa boa och ett brev typ:ta på dig dessa och en ledtråd dit hon ska ta sig till dvs. kungsträdgården och där ska vi vara och möta henne?
    eller?

  • fiapalle

    Jag har ett mycket roligt förslag på kidnappning, jag ornade med min systers möhippa för ett par år sedan och kidnappningen pratar ALLA om fortfarande. Jag hyrde två stycken hela djurdräkter, en apa samt en knall gul kyckling. (med huvud fötter samt händer) därmed omöjligt att se vem som fanns bakom dräkten. Jag övertalade två kill-kompisar att klä sig i dräkterna och de gick med på det. Jag lånade sedan en schysst bil (Cabbe) och Apan och kycklingen körde bilen till Espresso House där min syster satt och fikade (en lördags morgon, är det ganska mycket folk ute på stan) Apan och kyckingen hoppade ur bilen, gjorde en massa sjuka djurläten och lyfte ur min syster från stolen och bar henne till bilen. Han fick en söt tiara i sitt hår och en flaska med färdigblanad drink. Apan & kycklingen körde sedan runt i stan med min systers favorit musik på hög volym i bilen. Apan & kycklingen "levererande" sedan min syster till möhippegänget. Att tillgägga är att hon än idag frågar efter vem kycklingen och Apan egentligen var... (detta kan man ju göra även på en frisörsalong)

Svar på tråden kidnappningstips för en frisör?