• Nalle Puh 40

Hur många friade på Skottdagen?

Hur många är vi egentligen som friade på Skottdagen?

Vore kul att veta...

• Svar på tråden Hur många friade på Skottdagen?
  • BEGirl

Och hur gick det till och hur reagerade han?

• saltsillen

Jag med!
    Han sa ja! Blev väldigt överraskad... :)

• mmmalurk

jag friade och fick ett ja (men det var mest bara för skoj skull då vi redan bestämt oss för att gifta oss till hösten

• umekicki79

Jag friade och han sa SJÄLVKLART! Vi har levt tillsammans i 8½ år och har två barn, så det känns som att det var på tiden nu...

• Jen75

Jag friade oxå i fredags och fick JA. Men de blev inte alls som jag planerat men det viktigaste är att jag fick ett ja. :)

• GladaGumman

Jag fick också ett JA!
    Det blev ett hellyckat frieri på hans jobb, min jättebanderoll med frieriet hade satts upp av matrosen i aktern på båten han skulle lasta.
    När han såg banderollen fattade han inte först vad som stod!Sen trodde han att det var någon kollega som skojade! (satt själv i en bil med tonade rutor bara några meter bort)
    När jag klev ur bilen gick det upp ett ljus och han blev jätteglad! Det var såå lyckat och vi fick många gratulationer direkt.
    På kvällen var vi på restaurang och gick på bio.
    Det blir bröllop 2009 bestämde vi. I år blir lite tight med tanke på att vi ska ha vårt andra barn i sommar.
    Nu börjar planeringen på allvar, kul!!

• Mubii

Jag friade också i fredags, mycket lyckat då han inte hade anat ett skvatt! Natten spenderades på Hilton (16 våningar upp, myyycket lyckat) och det hela avslutades med underbar hotellfrukost!! Mmmm... Ett underbart minne för livet! Giftermålet hade vi väl egentligen velat ha okt-09, men det är tveksamt om vi har råd till det, så vi får se.

Svar på tråden Hur många friade på Skottdagen?