• Dolliver

Vad förväntar ni er?

..av er kommande möhippa alltså?
    Nu menar jag er som ser fram emot och faktiskt vill ha en möhippa (här skrivs så mkt om de som inte vill, inte ska och som inte vågar)...
    Jag vet ju att jag kommer få en och känslan är så där hemskt pirrigt, nervöst och otroligt spännande! Får jag inte bli kidnappad så kommer jag bli besviken - haha!
    Jag VILL ha överraskningar - dock har jag sagt till om vissa saker som skulle förstöra dagen för mig (klä mig i kortkort, tajt eller liknande - mitt självförtroende fixar inte det, men annars kan de få klä ut mig till kyckling, kossa eller nått annat kul - det kvittar!) och det har mina tärnor uppskattat att jag berättat!

Ååååh vad jag längtar!

Hur vill ni ha det och vad ser ni fram emot?

• Svar på tråden Vad förväntar ni er?
  • Majsis2008

Jag e nog som dig, jag vill bli kidnappad, men inte för förödmjukad och taskiga saker, visst man ska skämmas ut lite, men typ kasta ägg på mig och sånt man hört om vill jag inte vara med om. Kidnappning och en mysig rolig dag med dom närmaste tjejkompisarna....

• 2008-08-09

Pirrigt är ordet för hur jag känner med!
    Jag har ingen aning som vad tjejerna hittar på, har dock sagt att jag inte vill göra saker som gör mig förödmjukad..som typ springa på stan och göra fåniga lekar med alla av det manliga könet.
    Men såklart att överraskningar av övrigt innehåll är välkommet!
    Jag förväntar mig en helt underbar dag, då min tärna känner mig utan och innan, så hon vet precis vad som skulle göra mig glad/besviken.

• hungran79

eftersom jag inte dricker alkohol så är det ju inge kul om möhippan slutar på krogen. jag har dessutom en tärna som inte fyllt 18 ännu =o). paintboll, laserdoome och andra liknande aktiviteter passar mig. jag skulle även nöja mig med att ha en riktigt bra tjejkväll. en annan sak som skulle vara kul är att möta min M2B gäng och utmana i laserdoome, tjejer mot killar.

Svar på tråden Vad förväntar ni er?