• Thailand 08

Nu är jag antagligen gnällig...

...men jag är ledsen och besviken!
    Har fått gratulationer från makens bror,brorsdotter och svågerns ex fru,min mamma,kompisar och gamla jobbarkompisar tom från mitt ex (pappan till min minsta)
    min bror skickade ett mail,och alla ni goa tjejer som grattat här på BT :) MEN...svägerskan som är gift med min bror har jag skrivit till på msn hon har inte sagt ett ord,inte heller mina äldsta ungar på 21 0ch 25!!!
    Okej vi kom hem natten till torsdag,men ändå...går det inte att kosta på sej ett sms på bröllopsdagen?
    Jusst nu känns det som om jag bara skulle vilja flytta ner till Thailand tidigare än vi tänkt ( om ca 5 år)

• Svar på tråden Nu är jag antagligen gnällig...
  • Thailand 08

Nu har min FD svägerska grattat på msn!

• BlivandeFruJohansson

Tråkigt

• Thailand 08

Men NU för 2 minuter sen så gratta hon...brorsans fru :)

• Thailand 08

Bryr mej inte så mycket om det,men mina äldsta ungar!!!

• Princess Nightingale

Kanske kanns det hemskt for dom att du och din nya man ska flytta ifran dem. Aven om planen ligger pa "om ca 5 ar" sa tog erat aktenskap ett steg narmare verkligheten och ett steg langre fran barnen.
    Nar man ar 25 ar man ratt sa vuxen, men mamma ar alltid mamma och det kan gora ont trots att de inte forstar det sjalva.

Grattis forresten

• Thailand 08

Tack...men han den äldste har sitt liv med tjej o eget hus,men skit samma ett sms var det enda jag ville ha!

• Kärlek ger näring åt själen

Hmm vet du hur dina barn ställde sig till bröllopet från början? för det kan vara så att de är ledsna över att du "gått"vidare.. Jag förstår dig fullt ut att det inte är roligt när ens barn inte kan gratulera

• Thailand 08

Jag skilde mej från deras pappa -89.och han är förlovad nu med en ny tjej efter ett förhållande på 15-16 årBröllopt nu var hemligt,men min tös på 21 fick reda på det i höstas när jag mådde dåligt

• Kärlek ger näring åt själen

Hmm okej då är det inte för du har gått vidare. Men det kan inte bero på att de inte fick veta det? Jag hoppas att de kommer att ändra sig och gratulera dig

Svar på tråden Nu är jag antagligen gnällig...