• NEoMA

arrgghhh!!

Har provat brudskor av mer traditionell typ (Rainbow etc.) men alla är ju så spetsiga och hög klack. Jag å andra sidan har BREDA fötter och är inte vidare smidig i högklackat. Jag vill dock ha lite klack (2-3cm) men den måste vara bred och så även tå partiet... någon som har nått bra förslag?

• Svar på tråden arrgghhh!!
  • Mrs Mommy

javascript:show(3225, 'Ivory: Clara');
    Fungerar den här modellen?

• eveluscious

Kilklackar? Gör att man kan ha lite högre klack men slipper vinglet

Jag har breda fötter med HÖGA fotvalv och funderar på att beställa dessa; www.have2have.se/Graphics/Products/3900.gif
    Snygga, lagom klack, kan använda dem sen...

Tänker INTE köpa kritvita skor!

• eveluscious

Just det...kommer även köpa ljusare ballerinaskor att ha på kvällen

• Anettan73

Jag har själlv bred fot men utan problem så fick jag ner foten i Rainbows skor i modeller Laura. Tror den är utgående. Jag satte ner roten och sade att jag tog dom. Har aldrig känt en skönare finsko. Jag har bild i mitt galleri...

• Synthetic
    Anettan73 skrev 2008-03-02 08:53:06 följande:
    Jag har själlv bred fot men utan problem så fick jag ner foten i Rainbows skor i modeller Laura. Tror den är utgående. Jag satte ner roten och sade att jag tog dom. Har aldrig känt en skönare finsko. Jag har bild i mitt galleri...
    Laura har utgått och finns inte kvar i 08 sortimentet så du hade tur
  • Synthetic

Rainbow släpper 08 något som heter Bliss Collection som ska vara en vidare bekvämare kollektion Håll utkik efter dom! Kanske är ångot?

• NEoMA

jag tror faktiskt jag kan ha hittat ett par på Bianco, skall dit och prova i morgon. Har lagt enbild på dem i mitt galleri.

• Princess Nightingale

NEoMA

Jag sag att du inte gifter dig forrans augusti. Kanske kan du ha lite mer is i magen och vanta in sommarens skor. Till konfirmationen/studenten regnar det skor i alla olika vita nyanser i skobutikerna
    (Jag har lojligt breda fotter oxa. Hittade dock fina hogklackade -med bred klack- skinnskor -DONNADONNA- for 50kr! pa Wedins forra sommarrean)

• Princess Nightingale

Ja! Dom var jattefina
    Haller tummarna ordentligt for dina fotter. Tank bara pa den eventuella svullnaden som kan uppsta i dina fotter under sommaren.
    (ser ut som dom jag har fast mina har lite mer remmar langst fram, fast jag har en stangd ta. Det gor att foten haller sig mer pa plats)

• braut2008

Josephine från rainbow är jättebekväma, jättevackra också. bestämde mig för andra då jag ville trots allt ha lite mera klack. men Josephine var bekvämast av de jag provat

• 20080802

Mycket schyssta skor! Skulle vilja ha något liknande tror jag.
    Har själv fötter som är jättebreda framtill så de spetsiga modellerna går helbort för min del. Vill helst ha helt rund framkant...

NEoMA skrev 2008-03-02 15:59:32 följande:
    jag tror faktiskt jag kan ha hittat ett par på Bianco, skall dit och prova i morgon. Har lagt enbild på dem i mitt galleri.
Svar på tråden arrgghhh!!