var det fler som inte
komin på sidan igår. Jag försökte i flera timmar igår å snacka om abstinens för att man inte kom in
komin på sidan igår. Jag försökte i flera timmar igår å snacka om abstinens för att man inte kom in
Japp, sidan låg nere.
Mmm, 'allvarligt databasfel' fick jag upp då jag försökte komma in på BT.
Ja, jag fick vackert gå och lägga mig istället. det var ganska skönt för jag brukar bli sittandes aldeles för länge på kvällarna =)
ja det stod så.
Här finns en 11 månaders kille som inte alls har lust att sova på mornarna, så nog kommer vi upp alltid!!
På helgerna vaknar den stora runt 6 halv 7 men när det är skola ja då sover vi gärna trill halv 8 om man kan
Hihi! Jag trodde först jag fått virus i datorn (igen) då det stod Allvarligt Databasfel. Min m2b låter mig knappt använda datorn längre. Mer än en gång har han fått ominstallera hela datorn efter att jag suttit här.
Fick en ironisk kommentar igår när jag inte satt här på BT. "Oj, ska du umgås med mig ikväll?". Han brukar fråga vad jag ska göra när vi har gift oss. Tur att man kan fortsätta här då också!
Tydligen så är det en spärr i systemet som slår till efter upprepade spam-/intrångsförsök, och då stängs hela systemet ner ett tag.