• Humlanekerö

Är dessa skor 'bröllopiga'?!

Hmm..är i valet o kvalet om jag ska ha min anyinköpta supersköna (faktiskt) sandaletter på bröllopet..Vad tycker ni om dem?Är de för vardagliga?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 16:54
    kanske skulle tillägga att bilder finns in mitt galleri..=)

• Svar på tråden Är dessa skor 'bröllopiga'?!
  • Brud 080823

De kan du ha, bara de är i samma färg som klänningen.

• Nessan

Jag sg flera skor i ditt galleri men antar att det gäller den bild du kallat "Mina skor?". De ju ju jättefina. Klart du kan ha dem. Är din klänning lång är det ju lite till ingenting som kommer att synas av skorna!

• CarinaJL

Jadå det klart du kan ha dem. De ÄR ju "bröllops-aktiga" så det behöver du inte tänka på

JAG funderar på att ha silverskorna som finns i mitt galleri - där kan du tala om skor som INTE är 100% "bröllopiga"

Summa kardemumma - man gör ju som man själv vill

• Augustibruden 2008

Humlanekerö,

snygga skor!
    Vart har du köpt dem?

• MissieA

Jättefina skor till ett bröllop, men även som du kan ha sen

• Jenniecarlsson

Jättefina skor. Hade först tänkt ha något likande men ändrade den tanken rätt snabbt efter att ha provat skorna tillsammans med klänningen. Klänningen går precis jämnsmed golvet men när jag tog ett steg fram stack bara tårna ut, det såg verkligen inte klokt ut, så det blev till att köpa ett par "klädda" skor istället=)

• Humlanekerö

Augustibruden 2008 skrev 2008-03-04 17:20:51 följande:

Humlanekerö,snygga skor!Vart har du köpt dem?
    Jag köpte dem på Jarmeus skobutik (typ) i Vällingby,ett riktigt kap dessutom!
    Jag vet att man gör som man vill,men ville iaf höra andras åsikter om typen av skor!Självklart kommer jag ha dem vid fler tillfällen,det var det som var tanken
Svar på tråden Är dessa skor 'bröllopiga'?!