• jag ska bli en fru...läängtar-nu

ENKÄT! Stockholmsbrudar/brudar som plannerar att gifta sig eller bara plannerar allt där.

Svara bara på frågorna snälla !

1:Vad har ni för tänkt budget,asa?

2Skulle det vara intressant att kunna köpa ett sk rabatt-kort",
    som gällde på vissa utvalda butiker/salonger,för att sänka era kostnader?

3:Skulle du kunna tänka dig att betala 3000:-,
    för att få rabatter pp till 20000:-,OM du utnyttjar erjb?

DETTA är inte reklam BARA en enkät .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 13:45
    Alltså vill bara förtydliga så att det blir lite lättare

Butikerna skulle vara i city,med omnejd.
    Alla butiker är kända för dig som kund innan du köper kortet,men inte i vilken utsräckning rabatterna är.
    Många av butikerna ÄR kända namn.

• Svar på tråden ENKÄT! Stockholmsbrudar/brudar som plannerar att gifta sig eller bara plannerar allt där.
  • Helena Johansson

Ha ha ok, spännande att se vad det blir av detta..

1. Budget ca 190 000 kr
    2. Nja.. Tror att det är för individuellt var men väljer att handla sina grejer. I så fall bör det vara väldigt "generella" butiker så som Panduro ex
    3. Ja, om jag visste att jag verkligen skulle utnyttja rabatterna

• Fröken Figo

budget på över 300 000

nej, tvekar på de där rabatterna... beror helt på affärerna. Om det är bra affärer så kanske. Men ändå tveksamt.

Helena Johansson:Tack .

Butikerna skulle alltså vara butiker i city med omnejd,med alltifrån Brudkläder,hårvård uppsättningar,blommor,smycken,festlokaler,osv.

• brud080419

1. ca 100000 kr
    2 & 3: det beror helt på vilka butiker som skulle innefattas och vad jag hade för behov. Skulle vilja veta när jag köpte det i såna fall att jag garanterat skulle utnyttja erbjudande för minst inköpspris. Skulle inte riskera att betala massa pengar o sen inte utnyttja det..

Gärna fler enkät-sugna !

• Lilla My

Gratis marknadsundersökning? För vem?

Ser du någon reklam text?
    Inte jag iaf...

Ingen reklam,alltså bara undrar

• Pumpkin
    13. Undersökningar, research, informationsinsamling m.m.
    Generellt sett tillåter vi inte undersökningar i form av frågor, enkäter och liknande. Företag, organisationer eller journalister får inte heller söka efter brudpar med vissa kriterier för vidare kontakt. De får inte heller efterfråga synpunkter för informationsinsamling eller research för annat media. Om du använder forumet för att i kommersiellt syfte samla information, få idéer, se trender eller på annat sätt utnyttja forumet för att tjäna pengar eller lyfta varumärket måste detta avtalas separat med Bröllopstorget. Med andra ord får du som yrkesperson inte utnyttja forumet i ditt arbete eller för den tjänsten eller produkten ni erbjuder.

Okej...
    försöker varken sälja produkt eller utöva marknadsföring.
    Bra undrar..

Men stäng gärna tråden,OM ni är av motsatt åsikt .
    Ingen fara för mig...

Svar på tråden ENKÄT! Stockholmsbrudar/brudar som plannerar att gifta sig eller bara plannerar allt där.