• Jelan

Låga, cremefärgade bröllopskor till hyggligt pris. VAR?

Letar febrilt efter låga skor till bröllopet som är cremefärgade. Min m2b är bara 5 cm längre än jag så jag vill inte ha högklackat + att mina fötter blir nog gladare också av det!

Har hittat fina men så har prislappen också varit 700-1 000 kr. Vill inte ge det för ett par skor som jag bara har en dag.
    Ett plus är ju förstås om de är så pass "vanliga" men ändå söta så man kan ha dem även efter bröllopet!

Är det någon som har samma problem och/eller kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Låga, cremefärgade bröllopskor till hyggligt pris. VAR?
  • avil

borde komma till våren/sommaren på varenda skoaffär!!

• pniiina88

vagabond har fina lågskor som är creme färgade som min tärna ska ha... gå in på vagabond.com, ta sweden och sen find shoe sök på ballerina och shiny så kommer den längst upp till ävnster hoppas jag... finns massa andra fina där okcså...

• Monken

Jag köpte mina på www.have2have.se och är supernöjd! Man har 30 dagar på sig att prova skorna, tycker man inte om dem är det bara att lämna tillbaka dem.

• egensinnig

Kolla www.laredoute.se de har massor av ursöta ballerina för en billig penning. Många som köper låga brudskor där!

• peas

Har köpt ett par skor från vagabond som jag tänkt att jag kan ha även sen. Vagabond har en hel del fina.

• Jelan

Tack snälla för tipsen!

Har nu varit på Nilson och köpt ett par fina, creme-vita ballerina skor för bara 399:-
    Men igår såg jag faktiskt ett par jättefina, ljusrosa skor på skopunkten....så frågan är om jag inte åker och köper dem också och ser vilka som passar bäst just dagen D.

Kram på er och tack ännu en gång för alla fina tips!

• Jelan

Javisst är det dem!
    Ska dit efter jobbet idag och prova dem. Sitter de bra följer även de med mig hem.

• junibrud2008

hittade mina på rea på din sko, tycker dom duger bra... så håll utkik i dom "vanliga" butikerna...

Svar på tråden Låga, cremefärgade bröllopskor till hyggligt pris. VAR?