• Patricia78

    Min möhippa!!

    Min möhippa var i fredags,oj oj oj så roligt o perfekt allt var.
    jag är evigt tacksam mot först o främst de två som anordnade möhippan o sen mina vänninor +blivande svärmor.
    jag visste vilken dag möhippan skulle vara på o jag visste sen innan att jag skulle till min blivande svägerska,visste att jag skulle sjunga på nån buss,visste att vi skulle bowla.
    Men sen visste jag inte mer.
    jag kom hem till svägerskan kl 17 o fick min första drink.
    Sen kom de andra vänninorna o vi åt middag,pastapenisar med en super go pastasås,helt perfekt go.
    under middagen hade de andra frågesport.
    mellannamn,favoritställningar,pinsamaste moment osv.
    vilka frågor det var o där sitter min blivande svärmor med o svarar på frågorna!!!!!!
    Efter middagen blev det kareoke,lite lekar o det bjöds på drinkar o penisbakelser!!
    oj jag glömde berätta att de klädde ut mig också.
    det skulle komma två tjejer från mitt jobb o den ena tjejen hade berättat på jobb "tycker du det är taskigt om vi klär dig i baddräkt,ballerina kjol o gummistövlar"??
    What????
    Men jag fick en tiara med slöja,förkläde,handduk,nappflaska med en snopp som man ska (ursäkta språket)suga på.
    fick även en stressnopp ifall det skulle bli för stressigt för mig.Ha Ha Ha
    Efter kareoken o lekar skulle vi ta bussen OCH varje gång bussen stannade var jag tungen att sjunga en trudelutt,usch jag ber om ursäkt!!
    sen blev det bowling,så kul så kul.
    efter det trodde jag att nu skulle vi åka hem o sova men NÄ nu åkte vi in till stan o gick på nattklubb.
    klockan 04.30 ca låg jag i sängen o tänkte o tackade alla mina härliga vänninor+blivande svärmor!!!!
    så lyckligt lottad jag är som är omgiven av älskade människor!
    Vad har jag gjort för att ha fått de till mina kompisar?

  • Svar på tråden Min möhippa!!
  • Thailand 08

    Verkar som en jättelyckad kväll

  • lycklig78

    Grattis, till din lyckade möhippa

  • Patricia78

    hej Thailand....

    jag o min blivande ska till Thailand på smekmånad i april....
    tack för att du orkade läsa hela inlägget

  • Thailand 08

    Men vad kul...vi har bara varit hemma i 10 dagar och jag har redan börjat leta hotell för nästa resa!!

  • Princess Nightingale

    Faktum ar att det framgar i sattet hur du berattar om din mohippa att du ar precis minst lika bra som dina vanner. Din personlighet, gladje och harmoni sticker ut mellan raderna

    P.S. Den dar mohippan skulle jag kunna tankt mig D.S

  • bara jag

    Haha! tänk att böhöva berätta favoritställningar med svärmor i närheten! Min hade ju svimmat!

  • Humlanekerö

    Men gud så kul det låter!Härliga minnen inför framtiden!hehe..*hoppas på det bästa inför min..*

  • Patricia78

    Tack för alla er som skrivit ,princess nightingale...Tack för dina fina ord!!
    Vi ska till Thailand för första gången den 25:e april o kommer hem den 20 maj.
    Är väldigt nervös för jag gillar inte värmen,gillar ej stark mt o gillar inte stranden o havet ska vi inte snacka om,massor hajar!!
    Men det kommer säkert att bli bra,det finns skugga,mild mat o trevliga restauranger med en massa drinkar!!

  • Thailand 08

    Det blir säkert en oförglömlig resa.Var ska ni föresten?

Svar på tråden Min möhippa!!