• winston

Vi behöver rekomendationer!!!!!

Hej alla bröllopsfantaster....

Jag sitter och planerar mitt och min fästmanns bröllop, som vi ska ha i höst, men behöver goda rekomendationer på diverse saker som tillhör ett bröllop.

Är det någon som kan hjälpa oss med bra och prisvärda rekomendationer på:
    - Bröllopstårta
    - Florist
    - Fotograf
    - Frisör

Bröllopet ska hållas i Lilla Edet utanför Göteborg.

På förhand tack!

• Svar på tråden Vi behöver rekomendationer!!!!!
  • Blondie77

jag har själv fått tips på ett bageri i lila edet som tydligen ska ha knonpris på bröllopstårta, minns dock inte vad bageriet hette men skulle tro att det inte finns fler än ett i lilla edet :)

• lycklig78

Vi beställde på smått & gott i Stenungsund. Vi gifter oss på Thorskogs slott.

• winston

Tack för tipset, men har du en hemsida eller ett telefonnummer, för vi hittar inte det när vi googlar det.

• lycklig78
    winston skrev 2008-03-09 14:57:29 följande:
    Tack för tipset, men har du en hemsida eller ett telefonnummer, för vi hittar inte det när vi googlar det.
    Jag är så vansinnigt bakis LÄTT & RÄTT menar jag.

HaHAHAHAH
  • lycklig78

Jag har bokat frisör till mina 2 tärnor hos Hårmagasinet, Lisa Holmdahl tel. 030-384855 el. 070-5527992. Hon är jätegullig och kommer med mycket fina idéer.

Jag har med min egen frisör och blommorna bokar jag hemma hos floristen eftersom han är helt otroligt duktig.

Jag har fått en lista med tips från thorskogs slott:

Fotografer:

Paulina Westerlind
    Anna Hult
    Lennart Nilsson, Ateljé Marie
    Jörgen Hinder
    Stig Albansson

Blommor:

Växthuset

Bröllopstårta:

Lätt & Rätt
    Chocolate taste &design

Har många fler. Hör av dig om du vill ha fler och deras telefonnr. Skriv i gästboken.

Svar på tråden Vi behöver rekomendationer!!!!!