• pudan

Akut hjälp - snabbt tryckeri Malmö

Hej!

Är på jakt efter ett bra tryckeri i Malmö som är snabba och gärna billiga. Behöver trycka ca 40 inbjudningskort och 10 planscher och behöver dem i stort sett igår. Pga strul med den som skulle göra det är vi nu i supertidspress. Givetvis har skrivaren börjat krångla och vi kan därför inte skriva ut dem själv :(

• Svar på tråden Akut hjälp - snabbt tryckeri Malmö
  • MixMax

Mitt förslag är att ringa runt till de tryckeri som finns och höra med dom om de kan hjälpa till.

• Isadisa

Vet inte om de är billiga, men Holmbergs nedanför Caroli är bra.

• pudan

Tack för tipsen. Har ringt runt till massor men alla vill återkomma med offert "senare under dagen" och det har vi tyvärr inte tid att hålla på att vänta på. Har nu hittat ett ställe där jag kan lämna i morgon bitti och hämta på eftermiddagen till ett väldigt bra pris så det fixar sig tack och lov!

• GladaEmma

Hejsan

Var ska du lämna det? Bra att veta inför framtiden =)

pudan skrev 2008-03-10 14:21:13 följande:
    Tack för tipsen. Har ringt runt till massor men alla vill återkomma med offert "senare under dagen" och det har vi tyvärr inte tid att hålla på att vänta på. Har nu hittat ett ställe där jag kan lämna i morgon bitti och hämta på eftermiddagen till ett väldigt bra pris så det fixar sig tack och lov!
  • Melis

Själv tryckte jag mina på Mediatryck på Lunds Universitet...BILLIGT

• pudan

Jag kommer att lämna på Arkitektkopia. Jag har använt mig av dem i jobbet och det funkar finfint. Som backup om nåt skulle strula har jag lyckats charma mig in på ett företags interna tryckeri som lovat att hjälpa till om nåt händer trots att de inte tar externa jobb i vanliga fall. Med brett leende när man pratar i telefon och litet hjälplöst tonfall fixar sig tydligen allt :)

• Per S

Ett bra tips på tryckeri i malmö är http://tryckeri-malmö.se 
    Ligger visserligen i Helsingborg men arbetar med folk i hela Skåne. Snabb service och kvalitativa trycksaker enligt mig!
  • Plättis

Tråden är från 2008, så det är förmodligen inte ens i närheten av akut längre. 

Per aspera ad astra, ad infinitum.
Svar på tråden Akut hjälp - snabbt tryckeri Malmö