• ROM2008

Tärnklänning

I mitt galleri har jag tre olika tänkbara tärnklänningar. Tärnorna ska ha svarta klänningar så den som är blå får ni tänka om .
    Vilken gillar ni bäst? Jag ska ha en av de två vita klännignarna längre ner! Tack för din åsikt!!

• Svar på tråden Tärnklänning
  • blommisen

Hej

Jag tycker tärnorna ska ha klänning nr 1 och du nr 2 av dina klänningar

• ROM2008

Blommisen, Tack för ditt svar! *noterar*

• Mi och Nez

Tyckte att den ljusblåa (fast som svart då) var sötast. Ettan är lite för "typisk tärnklänning" enligt min smak. Trean också söt däremot, modernast av de tre...

Inte mycket till hjälp kanske... fråga tärnorna vilken de gillar bäst.

• Pentan

Eftersom ni ska gifta er i rom, så tyckte jag att klänning nr 3 känns lite härligt inspererad från romerska modet från förr med banden i midjan!

• bara jag

Nr 1 tycker jag! Fint med vit detalj...matchar ju dig lite mer då..

• ROM2008

Tack, tack för all respons! Kul att ni ändå verkar gilla dem lite.. Är också inne lite på Pentans resonemang att 3:an har en schysst touch av det gamla Rom. Får se vad tärnorna säger..
    Är det någon som har någon annan svart fin liten tärnklänning att visa upp kanske??

• Mizty

Jag tycker nr:1 av tärnklänningarna & nr:2 av dina

Vi ska oxå ha svarta! Idag kom mina två tärnklänningar från Gojane.com Åkte raka vägen hem till ena tärnan, den satt perfekt!! Nu väntar jag på att min syster ska komma & prova sin.
    Den finns i mitt galleri, tyvärr syns inte detaljerna så bra, men på deras sida finns den att se i fler färger så mna ser bättre. Man får en sjal med på köpet. Axelband medföljer för den som vill ha det.

Lycka till!

• ROM2008

Mizty, dina tärnkläningar ser jättefina ut! Ska kolla in länken också! Tack!!

Lycklig, tack

• Mizty

Tack! Jag blev SÅ glad idag när dom kom Ännu finare i verkligheten!! Betalade 970:- för två klänningar & frakt. Beställde kl:23 förra måndagen, så snabbt gick det oxå.(Räknade med ca 4 veckor)

ROM2008 skrev 2008-03-10 19:52:56 följande:
    Mizty, dina tärnkläningar ser jättefina ut! Ska kolla in länken också! Tack!!Lycklig, tack
  • TigerLinn

jag tycker själv mest om tärnklänningar nummer 1 och dessa skulle passa bra till brudklänning nummer 2

Svar på tråden Tärnklänning