• MissieA

Färgtema: ORANGE, någon???

Är det bara vi som ska ha orange som en del av färgtemat?? Tänkte att ifall det finns någon mer kan vi hjälpas åt med inspiration.

Vårt färgtema är: orange/champange m. guld detaljer. Vi har valt ljus orange.

• Svar på tråden Färgtema: ORANGE, någon???
  • DanKat

vi ska också ha orange! en ljus färg, inte nån knallig... har förresten en bild i mitt galleri på gåvopåsarna jag håller på att göra som har sån färg som vi har tänkt ha Vi tyckte tyget var så fint så vi var bara tvungna att köpa det, så vi utgår från det Fast vi vet inte vilka andra färger vi ska ha till än.

• knivstabrud

Vi ska också ha orange och champange!
    Vi kommer att ha lite olika nyanser av orange! Ljus, matt och lite kopparfärgat.
    Våra inbjudningskort har alla nyanserna! Finns i vårt galleri!

• Grunkan

Vi (jag) har också tänkt att ha orange med i vårt bröllop. Har tänkt att kombinera det med gul och en djup, djup röd färg. Såg en brudbukett med precis de färgerna och den var så fin. Vi ska gifta oss i oktober dessutom så det passar bra med höstfärger....

• FruHögstadius

Vi komemr också att ha orange med, vi ska ha hösttema, så det kommer att vara rött,orange, gult etc. på brun bas..

• katjakaj

Vi ska ha grönt, creme och orange, eller lite mer åt aprikos blir det nog. Har lite inspirationsbilder i galleriet.

DanKat: Var har du hittat påsarna?????

• Limbolight

Hej! Vi har orange, cerise och rött i vårt tema. Har bild på min bukett i galleriet!

• augustibrud 08

Vi har också orange, se bilderna på buketter i mitt galleri. Temat blir orange/rödbrunt/ivory...

• DanKat

katjakaj: Jag håller på att sy dom själv Jättetrevligt pyssel tycker jag! Å så får vi unika påsar, jag har aldrig sett såna någonstans iaf.

• Robina67

jag har oxå tänkt få in orange, guld och ev grönt som färgtema

Svar på tråden Färgtema: ORANGE, någon???