Nutrilett??? Behöver pepping...
Ska börja min kur imorgon.. Bara köra nutrilett i två veckor till att blrja med.
Nån annan som lyckats? Berätta!!!!
Ska börja min kur imorgon.. Bara köra nutrilett i två veckor till att blrja med.
Nån annan som lyckats? Berätta!!!!
Varför nutrilett? Det är ju bara att plåga sig själv!
Kör GI istället - det fungerar verkligen. Hoppa över alla snabba kolhydrater och ät mycket sallad med gott kött till. Och bönor och annat som gör dig mätt och belåten.
Det är viktigt att äta så att man är tillfredsställd för att kunna ha en bra vikt. Försök få bort sötsug (om du har något) och följ istället GI. Du kommer vara glad för att du får äta och ännu gladare för att du går ner i vikt. :)
Kör med cambridge nästa gång, fungerar mycket bättre än nutrilett. Jag har provat båda!
Har kört med Nutrilett till frukost i en månad nu! Gått ner ett par kilon...sakta men säkert! Går betydligt snabbare när man byter ut alla mål Då gick jag ner 5kg på en vecka! I övrigt har jag helt slutat äta sött/onödigt fett under veckodagarna, lagar nyttig mat osv.
Tänk på att du kan inte bara äta Nutrilett och sen när du gått ner kilona börja äta som vanligt igen. Man går alltid upp ett par kilon efter avslutad intensivkur. Att på lång sikt lägga om kosten är något man inte kan smita ifrån.
Jag äter NOKA, som nutrilett, men riktigt gott! Byter ut lunchen och tänker på vad jag äter, hoppas verkligen att det ger resultat!
Nutrilett smakar ju verkligen illa! Visst det funkar men fy vilken smak prova diet pro, finns i massa olika smaker och det smakar gott!!
Tycker faktiskt att nutrilett choklad är riktigt god... För att vara pulverdiet alltså!
nutrilett är verkligen SKITÄCKLIGT!!
Hitta nåt du gillar istället-om du nu inte gör det ..
JAg åt nutrilett för flera år sen buytte ut lunchen på jobbet med en drink gick ner tror det va 3 kg på 2v. Kommer inte i håg exakt, vill köra det på dagarna nu med men ammar än så kan inte byta ut något mål än tyvärr.
Jag tycker faktiskt att nutrilett choklad är rätt god... Halva första dan avklarad nu och än så länge känns det bra.
Jag behöver verkligen en kickstart för att bli motiverad för att sen självklart lägga om kosten helt och börja träna.
Jag tror detta kommer funka....
Hur mycket brukar man gå ner på två veckor ren kur? Nån som vet?Behöver verkligen all pepping man kan få.
Men herregud! TS behöver peppning och de första inläggen man läser är negativa! Nu har hon ju bestämt sig för detta, peppa henne istället då för att komma med kritik över hennes val.
Lycka till TS, det kommer säkert funka jättebra för dig nu när du bestämt dig!