• Stjärnblomma

Har blivit en odräglig b2b...

På ett par veckor har jag blivit hysteriskt bröllopsintresserad. Dreglar över brudklänningssajter trots att jag inte ens ska ha någon sådan. Av mina närmare vänner är alla utom en (ofrivilligt) singel. Jag inser att jag inte bör strö salt i såren genom att ständigt älta bröllop när de hör på. Men tusan vad svårt det är att hålla käft! Man får hoppas att personlighetsförändringen inte är permanent...

• Svar på tråden Har blivit en odräglig b2b...
  • pallesj

hi hi Ja men visst är det kul att planera bröllop och titta på allt som har med det att göra.
    Varför ska du inte ha brudklänning då?? Skulle inte jag heller först hade jag tänkt Eller iaf bara nåt enkelt men när jag berättar för mina vänner vad jag ska ha bara stirrar de på mig för det är inte jag att ha en stor maffig klänning med slöja o allt

• Kärlek ger näring åt själen

haha jag känner igen det. Min stackars tärna har fått utså timmavis av bröllops prat (trots att hon är singel). SÅ senast igår när jag prata med henne och bara vääälde ur mig en massa bröllops snack så sa jag till henne " Gift dig aldrig,, det är såååå mycket du ska tänka på" så svara hon mig " Haha, Jag överlämnar det till dig istället. du gör ett sådant bra jobb redan nu, så du blir min weddingplanner" *S*

Jag blir tokig.. iom vi har det hemligt än så länge så har jag ingen möjlighet att prata bröllop mer än med min m2b och min tärna *S*

• Stjärnblomma

Det blir ett superenkelt bröllop utomhus i början av april (säkert kallt) utan fler gäster än två vittnen... plus att vår budget är begränsad. Känns lite överdrivet att komma med prinsessklänning då. Fast jag har dealat till mig en brudbukett! Min m2b är väldigt förstående trots allt.

• Blondie77

du får älta med alla oss andra blivnade brudar istället ;) jag känner också att jag får hålla igen ibland med vännerna så dom inte ska tröttna på mig :) som tur är ska en av mina bästa vänner också gifta sig i år så vi kan tjata om det med varandra tills vi får blåmärken i öronen :)

• Stjärnblomma

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-03-11 11:09:16 följande:

haha jag känner igen det. Min stackars tärna har fått utså timmavis av bröllops prat (trots att hon är singel). SÅ senast igår när jag prata med henne och bara vääälde ur mig en massa bröllops snack så sa jag till henne " Gift dig aldrig,, det är såååå mycket du ska tänka på" så svara hon mig " Haha, Jag överlämnar det till dig istället. du gör ett sådant bra jobb redan nu, så du blir min weddingplanner" *S*
    Haha, ja där kanske du kan använda dina surt förvärvade erfarenheter!
  • Stjärnblomma
    Blondie77 skrev 2008-03-11 11:11:57 följande:
    du får älta med alla oss andra blivnade brudar istället ;) jag känner också att jag får hålla igen ibland med vännerna så dom inte ska tröttna på mig :) som tur är ska en av mina bästa vänner också gifta sig i år så vi kan tjata om det med varandra tills vi får blåmärken i öronen :)
    Jag kanske helt enkelt får leta upp passande ungkarlar till mina kompisar så löser sig problemet den naturliga vägen.
  • Kärlek ger näring åt själen

Haha jaa jag får nog se det postivt hehe

Stjärnblomma skrev 2008-03-11 11:12:53 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-03-11 11:09:16 följande:
    Haha, ja där kanske du kan använda dina surt förvärvade erfarenheter!
  • starchick

HIhi ja du linda, det har blivit en del bröllops-sms och samtal och inte minst här på BT, jag har väl fyllt din gb?? hihi...

Blondie77 skrev 2008-03-11 11:11:57 följande:
  • bara jag

Ja, jag känner också igen mig! Har nog inte varit så engagerad i nåt större än det här. Det är roligt, men det tär också! Fast jag har lyckats hålla mig ifrån "Bridezilla"-stämpeln för mina vänner än så länge...hihi

Svar på tråden Har blivit en odräglig b2b...