• Loveyou

Rosa papper

Jag är ute efter cerisrosa papper som jag kan ha innuti inbjudningskorten mm. Det behöver egentligen inte vara nått extra fint papper men det är ändå omöjligt att hitta. Egentligen skulle det kunna vara "vanligt" kopieringspapper som är rosa. Har någon nån aning om vart jag kan hitta detta? Nån internetsida eller nån affär. Bor i en rätt så liten stad...

• Svar på tråden Rosa papper
  • fitforfight

jag har köpt mina i vanlig bokhandel.

• Loveyou

Tack för alla förslag. Har beställt Panduros katalog men på internet hittade jag inget. Har vart på flera bokhandlar också utan att hitta nått bra. Har ni köpt där? Har iofs sett ett men det såg nästan neonrosa ut, osäker på om det blir bra.

• stenkrossen

Kolla våra inbjudningar i mitt galleri. Jag har använt ett lite tjockare knall-rosa/cerise papper som jag har köpt på Bokia. Tycker själv att det blev jättesnyggt med den färgen.

• Loveyou

stenkrossen skrev 2008-03-11 20:19:58 följande:

Kolla våra inbjudningar i mitt galleri. Jag har använt ett lite tjockare knall-rosa/cerise papper som jag har köpt på Bokia. Tycker själv att det blev jättesnyggt med den färgen.
    Åhh dina kort va jättefina! Är de gjorda av A4-ark eller är det sånna där stora ark? Din klänning va också jättefin och ringen du har som bild ser ut som den jag valt...tror vi har rätt lika smak ;)
  • stenkrossen

Yes! Det är A4 som vi skurit till, och häromdagen så kom jag på att det som blev kvar kan vi göra placeringskort av. Inget papper till spillo!

Loveyou skrev 2008-03-12 19:38:56 följande:
    stenkrossen skrev 2008-03-11 20:19:58 följande:
    Åhh dina kort va jättefina! Är de gjorda av A4-ark eller är det sånna där stora ark? Din klänning va också jättefin och ringen du har som bild ser ut som den jag valt...tror vi har rätt lika smak ;)
Svar på tråden Rosa papper