förslag på morgongåva till brudgummen
Finns det några bra förslag till morgonogåva till brudgummen? Har ingen fanatasi just nu känns det som...
Finns det några bra förslag till morgonogåva till brudgummen? Har ingen fanatasi just nu känns det som...
Secret box ska jag ge till min (hemmagjord dock, med lite trix på datorn).
Andra förslag:
*Ingraverade smycken eller sedelklämma
*Presentkort på spa (om man har råd till det:)
*Konsertbiljetter till någon föreställning/band som ni båda gillar
*Massage
* Trycka en fotobok (finns på extrafilm.se), som ser ut som en riktig bok där du skickar in foton på er från att ni träffades och framåt
Allt som bara jag föreslog är bra! Jag har köpt en fin klocka till min m2b!
Min man skall få en cykel tror jag, och en liten hemmagjord secret box. Jag hade tänkt oss en lite romantisk cykeltur från vårt hotell och hem dagen efter, med en liten mysig pick nick vid havet.
Gud vad sött! Hoppas att det blir fint väder!!
jag beställde en firma som skulle fila hela våran dag och han visste ingenting förs han kom till kyrkan och kan säga att även då visste han inte att det var hans present från mig förs dagen efter.
jag hade önskat mig en ny digitalkamera trotts att jag har två st så det blev min morgongåva från honom...
Vi båda blev mer än nöjda plus att vi har en underbar film som vi kan kolla.
Jag funderar på att ge honom en dag eller en kväll med wiskyprovning.
Han älskar alla whisky-stunder som han hade med sina vänner i olika ålder.
Få se om jag hittar en bra ställe o bra pris.
Jag har köpt en klocka till min älskade...han har redan en klocka men detta är en lite lyxigare.. en Seiko. Själv har jag önskat mig en Ipod eller en weekendresa i höst.
Oj va fina grejer ni köpt/ska köpa!
Min blivande har noll koll på sådant o jag hoppas han kommer på ngt.
Han vet att jag vill ha ett smycke m barnens namn på,
som finns på denna sida www.namnsmycken.com/
Jag skulle vilja köpa en klocka till honom men så svårt o dyrt...
Augustibruden 2008: En klocka behöver inte vara dyr, jag har tittat i alla prisklasser. Vad har du tänkt dig för summa att lägga på presenten?
Har ej tänkt så mkt på morgongåva ännu...men snart är det semester o 30/8 så jag måste komma på ngt.
Vet ej prisklass, men max 3000:-
Vad kostar en Seiko klocka?
Oj men det hittar du massor med klockor för...
Jag tittade på lite olika först... Såg en Gant klocka för 1700, jättefin! Hade svårt att bestämma mig. Den Seiko klockan jag köpte kostar 5300 + 300 kr för gravyr men det finns även billigare seiko klockor....
Jag beställde klockan i onsdags och då sa han i affären att det är en leveranstid på 2 veckor sen 1 vecka för gravyr...så är du intreserad av en klocka så gå runt och kika om det är något du faller för... det kostar inget att titta...
Det finns whiskyprovningar hos BoxExperience. Jag tror det är inriktat på Single Malt.
Kolla in på www.boxexperience.com.
Lycka till.
Jag funderar också på en klocka, eftersom min blivande ofta pratar om att han skulle vilja ha det, men de han talar om kostar 15-20000 typ... Liiite saftigt kanske...