• Rhea84

Möhippa för få...

Jag ska i sommar stå som brudtärna åt min vän, och som tradionsenligt ska jag annordna en möhippa för henne i maj/juni men behöver lite tips på vad man ska göra. Kruxet är att hon inte har några tjejkompisar mer än jag själv och kanske någon i hemtrakterna. Vi pluggar båda i Linköping och hon härstammar från Dalarna, så det är ju en bit dit. Men finns det några idéer på vad jag kan planera för henne och jag själv. Killkompisar har hon här i Linköping, så kan man ta med dom eftersom det inte finns några tjejkompisar?

• Svar på tråden Möhippa för få...
  • be happy

Jag har en killkompis som är en av mina närmaste vänner! Jag hoppas innerligt att han är med på min möhippa!
    Men absolut! Visst kan du ha en möhippa för henne med både killar och tjejer!
    Tex kan man relaxbada, spela paintball, åka till Boda Borg och sen gå ut och käka!
    Sen är det alltid lite svårt att säga, men jag tycker personligen inte att det är så kul att slå ihop svensexa och möhippa, men om det är samma killar så kanske det är ett måste?!?

• MissieA

Tycker verkligen att killarna ska med det är ju kompisarna som ska med och jag tror att bruden skulle uppskatta det med.

• Rhea84

Vad bra, då får jag prata med killkompisarna om de vill vara med i planeringen :) Tack för svaren.

• Jojjo82

Tycker absolut att killarna ska få vara med på möhippan! De är ju hennes bästa kompisar och det är ju just sådana som man vill ha med på sin möhippa :)

• Fru Cinderella

Om ni inte är så många så kanske laserdome?!

Alt. turridning på islandshästar

följt av en middag på en restaurang..
    kanske Parisien, ÄLSKAR deras mat *myser*

• Zozo

Vi blev av olika anledningar bara 3+bruden pa min vâninnas môhippa, sa vi slog ihop möhippa/svensexa till hälften. Dvs vi hade en fördrink pa samma ställe, sedan skildes vi at och hittade pa olika saker och sent pa kvällen sammanstralade vi igen pa ett diskotek. Hellyckat för DET brudparet.

• Rhea84

Precis. Jag ska kontakta killkompisarna och se om de vill hänga med. Det lutar mest mot att åka till www.vildmarkskampen.com/ utanför Norrköping och ha en kul eftermiddag med paintball och sumobrottning, för att sen avsluta dagen med SPA/Relax nånstans i Linköping och sen middag på kvällen.

• Fru Cinderella
    Rhea84 skrev 2008-03-13 14:42:32 följande:
    Precis. Jag ska kontakta killkompisarna och se om de vill hänga med. Det lutar mest mot att åka till www.vildmarkskampen.com/ utanför Norrköping och ha en kul eftermiddag med paintball och sumobrottning, för att sen avsluta dagen med SPA/Relax nånstans i Linköping och sen middag på kvällen.
    Det låter klockrent tycker jag
Svar på tråden Möhippa för få...