• anna1982

någon som kör pulverdiet?

är inne på min tredje dag av ren kur med nutrilett... har gått över förväntan. det stundande bröllopet i augusti är ju en bra motivation och jag vill bli av med minst 15 kg tills dess.

vägde mig i morse, -1,2 kg på två dagar. jippie!!! troligtvis bara vätska men glad ändå. det går framåt!

vill gärna ha sällskap eller höra andras erfarenheter av olika pulverdieter... hur mycket ni gått ner och på hur lång tid etc.

• Svar på tråden någon som kör pulverdiet?
  • Vidalila

Vilken pulverdiet är det du använder?

• TigerLinn

undrar oxå vad du kör jag själv kör ingen men har en vän som gör de

• Majsis2008

står ju nutrilett i trådstarten....

själv kör jag naturdiet, slarvat nu och tränar mer...men lite innan bröllopet ska jag köra en akutkur..vi får se..

• fiffinurlig

Jag åt Cambridge i en måna tidigare (ren kur i två veckor och kombinerad i 2) och gick ner ca 8 kilo. Så visst funkar det men det är ju otroligt jobbigt att bara dricka
    Jag har nu haft ett uppehåll men ska ta tag i det igen efter helgen. Vill gå ner ca 10 kilo till innan jag gifter mig i maj.

• Vidalila

majsis

det finns olika varianter av nutrilett...

• anna1982

jag kör nutrilett intensivpulver... kommer kombinera med färdig shake när man e ute o flänger...
    tycker det känns helt okej, är inte hungrig alls, bara sugen på grejer. jag är en hamburarjunkie i vanliga fall så det suget kommer då och då.. men jag står emot, heja mig!!!!
    ska fira en kompis födelsedag imoron dock så då kommer jag synda.. bara köra nya tag på söndag. man måste ju unna sig då och då, annars pallar man inte.

• 080513 3

jag kör på herbalife,riktigt goda shakes,ett plus är att man äter ett mål med riktig mat om dan,och man går ner ändå,har gått ner 8 cm i midjan och från bh-storlek G till DD på två månader och hållt det i två månader.verkligen att rekommendera.

• Nilsa in love

Cambridge. Funkar bra så länge man inte fuskar.

Svar på tråden någon som kör pulverdiet?