• ohlala

Fler Moderatorer!

Hej!

Måste skaffa fler moderatorer här som kan hålla koll på sajten - det är en hel del elakt som skrivs här och trådar som inte kan vara kvar som inte tas bort och som förstör stämmningen här inne! Detta med bröllop skall väl vara en KUL grej? Det är väl ändå meningen att man skall få tipps, råd, stöd och hjälp här - inte att samma gammla gäng skall få sitta och förstöra tråd efter tråd med nedlåtande, orespektfulla komentarer!
    Fler moderatorer på BT.nu!

• Svar på tråden Fler Moderatorer!
  • Sarah81

Vi moderatorer jobbar för fullt, men det är svårt att ha koll på alla trådar så där gäller det till medlemmarna att säga till om det går för hårt till i vissa tråder. Tycker ni att det håller på gå överstyr så anmäl inlägget/ tråden så tar vi itu med ärendet så fort vi kan. Annars om ni ser att nån av oss moderatorer är online så inboxa så oss så kan vi förhoppningsvis stävja ev bråk innan det går för långt.

• Pumpkin

Håller med i allt Sarah säger - det ligger inte bara på oss moderatorer utan även på ALLA medlemmar, oavsett hur många moderatorer vi är.

Dessutom har vi nyss fått två nya moderatorer

• ohlala

ok, det var ju inget illa ment mot er som redan är, det hoppas jag ni förstår.

• Pumpkin

Det tror jag att vi båda förstod, jag gjorde det i alla fall

Svar på tråden Fler Moderatorer!