• ljuva maj

Häst och vagn

Är det någon som vet hur man får tag i häst och vagn i närheten av Strömsholm? Helst en öppen vagn som går att täcka, vi bor ju ändå i Sverige ;).

• Svar på tråden Häst och vagn
  • sokkerstruten

kolla oxå www.fbm.nu

Dom har mest bilar men dom har oxå häst och vagn.. man kan söka vad som finns i områden nära där man ska ha festen eller där man bor!

• ljuva maj
    sokkerstruten skrev 2008-03-16 19:32:24 följande:
    kolla oxå www.fbm.nuDom har mest bilar men dom har oxå häst och vagn.. man kan söka vad som finns i områden nära där man ska ha festen eller där man bor!
    Kommer in på någon fotografs hemsida...
  • Nufsan

Vi ska ha en som är med från Nordsvensken.org så jag vet att det är bra och tillförlitliga En vacker hingst ska vi ha

• ljuva maj

ufsan skrev 2008-03-16 19:49:27 följande:

Vi ska ha en som är med från Nordsvensken.org så jag vet att det är bra och tillförlitliga En vacker hingst ska vi ha
    Kan man boka hästar till Strömsholm? Vart befinner Ni Er? Hur mycket fick Ni betala? Jag lämnade precis ett meddelande i deras gb, så jag hoppas på svar snart. Men det är ju alltid bra att dubbelkolla ;)
  • Nufsan

3000 kr skulle det kosta och då bor vi ca 5 mil ifrån den som ska köra oss! Kostnaden kan ju anses som dyr, men då får man räkna att det arbete som läggs ner på fina hästar, vagn och restider etc.

Jag har ngr jag känner som är med där också, så jag ska se om jag kan be dem kolla i gb

ljuva maj skrev 2008-03-16 19:54:37 följande:

ufsan skrev 2008-03-16 19:49:27 följande:
    Kan man boka hästar till Strömsholm? Vart befinner Ni Er? Hur mycket fick Ni betala? Jag lämnade precis ett meddelande i deras gb, så jag hoppas på svar snart. Men det är ju alltid bra att dubbelkolla ;)
  • ljuva maj
    Nufsan skrev 2008-03-16 19:56:38 följande:
    3000 kr skulle det kosta och då bor vi ca 5 mil ifrån den som ska köra oss! Kostnaden kan ju anses som dyr, men då får man räkna att det arbete som läggs ner på fina hästar, vagn och restider etc. Jag har ngr jag känner som är med där också, så jag ska se om jag kan be dem kolla i gb ljuva maj skrev 2008-03-16 19:54:37 följande:
    Det vore jättebussigt, tack snälla!!!
  • Nufsan

Västerfärnebo bor vi förresten

Jag pratade med en tjej som skulle lägga ut en annan hemsida på den du skrev i, så gå in och titta lite senare

• ljuva maj

OK, det ska jag göra... *tackar och bockar*

Nufsan skrev 2008-03-16 20:06:02 följande:
    Västerfärnebo bor vi förresten Jag pratade med en tjej som skulle lägga ut en annan hemsida på den du skrev i, så gå in och titta lite senare
  • ljuva maj

"Puffar" för fler förslag... =)

• sokkerstruten

Jag hittar inte gästboken där man kan skriva i!

• Nufsan

Gå in på distrikt som passar dig där du bor så kommer du in på "lokala" hemsidor och de har gästböcker!

Svar på tråden Häst och vagn