• Wanja 82a

    Vad kan man göra på en möhippa?

    Hej!

    Jag behöver tips på vad man kan göra på en möhippa. Vi ska bara vara tre stycken.

  • Svar på tråden Vad kan man göra på en möhippa?
  • brud2009

    Glasblåsning - ex. hon får göra två glas som blir deras (bruden och brudgummens) speciella på bröllopet.
    Spa som avslutas med god middag.

  • alvine

    Det beror ju lite på vad bruden är intresserad av. Men några förslag är:

    * Typ "secret box" fotografering
    * Spa för er alla
    * någon kurs, tex salsa eller boxning
    * Vinprovning, chokladprovning etc.

    Tja, fundera på vilken typ av människa er brud är och försök göra det till en fantastisk dag för henne.

  • JohanoCissi

    Jag bävar inför min möhippa då ryktena säger tripp till london över helgen (samma mål som bröllopsresan) eller fallskärmshoppning. Vill inte något av det, men tydligen är jag inte majoriteten i denna fråga. Men iaf när jag var på möhippa i somras hade vi det jättemysigt i vår stora park i stan. Där drack vi vin med ostbricka och spelade olika spel. Det var väldigt uppskattad då det där med att springa runt på stan o sälja kyssar inte är så kul längre.

  • EvelinaK

    Det finns ju massa att göra, som Alvine skriver det beror på vad hon är intresserad av? Är hon en lugn person eller glad och framåt?

  • Wanja 82a

    tack för alla tips :) kan tillägga att jag är nyinflyttad i södertälje och undrar om någon vet nåt kul som man kan göra här :)

  • JohanoCissi

    bor i kristianstad, så sorry...ingen aning....sök på nätet.

  • kabacigg

    Hyra sumobrottardräkter. Suuuperkul!

  • JohanoCissi

    hahahaha, det ska jag säg till min tärna som anordnar min möhippa....såna vill jag me ha....hahahahahaha


    kabacigg skrev 2008-03-17 15:20:32 följande:
    Hyra sumobrottardräkter. Suuuperkul!
  • Wanja 82a

    hehe ja det låter ju kul :) kan man göra det här i södertälje? vet du nån hemsida?

  • Skottdagen2008

    Sjunga in en sång i studio till blivande mannen. Min man fick göra det till mig. En låt med lite om skriven text dock

    Själv sjöng jag solo i kyrkan

  • Cissit

    Södertälje ligger ju rätt nära stockholm också och här finns det ju massor av aktiviteter! Har inga konkreta tips sådär men ändå...

    Jo, min m2bs syster gifte sig i somras och hon fick vara "stuntman för en dag" det verkade jättecoolt..och sen avslutade de med femkamp och karusellåkning på gröna lund och lite sånt. Hon var jättenöjd! (själv kunde jag inte vara med då min pappa ringde tisdagen innan och berättade att han skulle gifta sig just den lördagen..haha, snacka om framförhållning va? ;P)

Svar på tråden Vad kan man göra på en möhippa?