Bröllopsalbum (foton) och gästbok?
Någon som vet vart jag kan få tag på det? Gärna något lite finare som andas bröllop=)
Någon som vet vart jag kan få tag på det? Gärna något lite finare som andas bröllop=)
Puffar
Har du kollat Calligrahpen?
www.calligraphen.se
mmm.. har kollat där men hittade inget som föll mig i smaken=/
Det är faktiskt finare att göra eget (tycker jag själv). Typ att man köper en enklare album med tex svarta tjockare papper och sätter sin egen prägel på det! Billigare är det också. Så ska vi göra iallafall
www.dromtorget.se/p_00000000365_fotoalbum_brudpar.php
Något likande det här hande jag tänkt mig.. Vill nog helst ha ett album som har plastfickor till bilderna. Usch svårt..
Vart har alla ni andra köpt era album/gästböcker?
bara jag skrev 2008-03-19 18:57:32 följande:
Hihi. Skäms nästan för att säga det: Vi har köpt vårt album på Överskottsbolaget, hihi.
Jag beställde en jättefin från www.kortdesign.se vit ringpärm med tryck på framsidan med våra mamn och bröllopsdatum. Beställde även matchande servetter med samma tryck.
Jag la ut en bild på den gästbok vi tänkt använda.. Hittar jag ingen annan får det bli den...
Jag har sett nåt liknande det du lade ut en bild på (typ handgjort papper som omslag) på Akademibokhandeln. Kikade dock inte inuti det, så jag vet inte hur det ser ut där. Men kolla olika bok-och pappersaffärer. Där finns mer än man kan tro. Vi köpte vår gästbok (A4-storlek med blanka sidor) på en bokhandel.
Vi har köpt en lite annorlunda gästbok, Bröllopsboken: en fyll-i-bok för gästerna. www.cdon.com/main.phtml jag hittade den på Bokia under bokrean för 29kr! Den påminner om "Mina Vänner" - böckerna man hade när man var liten.