• BröllopJuli2008

Vart hittar jag billiga dekorationer?

Jag vet att det funnit en tråd om detta ämne tidigare men hittar inte den nu=/. Där fans en länk till en sida som hade superbilliga bordsdekorationer bland annat.. Någon som vet?

• Svar på tråden Vart hittar jag billiga dekorationer?
  • esset50

Trädgården eller naturen?

• 081110 1

Om du köper en stämpel/punch från Ordning och reda kan du skapa ditt eget konfetti. Kostar 25 kr och finns med hjärtan, fjärilar, blommor m.m.

• jennieoper

Om 2 veckor ska jag åka till ullared DÄR finns det mkt trevliga saker man skulle kunna dekorera med

www.ullared.se

• jennyfer

Har du någon favoritblomma och lite tid kvar till bröllopet så kan du köpa frön eller sticklingar. Billiga krukor finns på IKEA, alternativt köpa terrakottakrukor och sprayfärg (finns i alla möjliga färger för strax under femtio kronor på Biltema). Sedan är det bara att plantera så får du fina blomdekorationer.

• NochN

chickpea: Det stället verkar ju superbra! Var det fina påsar? Och vilken storlek tog du? Betalar man tull när man beställer så?

• Lajsan
    jennieoper skrev 2008-04-20 09:38:49 följande:
    Om 2 veckor ska jag åka till ullared DÄR finns det mkt trevliga saker man skulle kunna dekorera medwww.ullared.se
    ja var där i fredags och hitta ljus till borden för 10 kr st, engångskameror och choklad till champagnen
  • gulleva

Jag köpte 10 st vaser på Ikea 15 kr st och hjärtformade ljus på Hemtex. Återstår rosblad, pärlor och kanske något mer.

Svar på tråden Vart hittar jag billiga dekorationer?