BT- träff i Trollhättan
Satt och kollade på BT-träffar och tyckte att det verkade behövas en ny länk för en träff för oss i Trollhättan.
Någon som är inresserad.
Satt och kollade på BT-träffar och tyckte att det verkade behövas en ny länk för en träff för oss i Trollhättan.
Någon som är inresserad.
Du är såååå gullig min lilla syster...
..bor i Thn och gifter mig 16/8, Gärdhems kyrka...
Känner du fler som ska gifta sig som kan vara inresserade av att täffas och prata lite bröllop m.m. En kompis till mig ska gifta sig i aug och var jätte sugen på en BT-träff
Min blivande och jag känner ett par som ska gifta sig i september, de bor i Vänersborg... Annars känner jag inga men det borde finnas en hel del tycker jag!
syster_yster:Det verkar inte som det var så många som nappa på en BT-träff i Trollhättan. Men jag avvaktar ett tag till, annars kan ju alltid vi fyra träffas. Har du förslag på datum och vart vi kan träffas (strandgatan)?
Hejsan!
Jag vill också va´ me´. Skall gifta mig i augusti.
Vad säjs om att träffas en lördag jag kan 17/5
Hejsan!
Jag ska oxå gifta mig i Trollhättan (eller ja, V:a Tunhem), men jag bor i Götet... Men nu när det bara är tre veckor kvar (guuud vad det går fort) kommer jag väl att vara en del i Thn misstänker jag. Just den 17/5 jobbar jag dock...
Hallojs... Jag kan i princip när som helst så jag har inga direkta önskemål på den biten men jag tänkte föreslagit Strandgatan också...! Finns fler förslag än 17/5??
Den 24/5 kan jag på eftermiddagen (jobbar till 16). Den 7/6 är det pingst så det kanske är en dum dag. 14/6 kan jag också. Strandgatan tycker jag verkar bra att träffas.
hej
jag bor i uddevalla och det är inge som vill ha brud träff här
får man vara med ??????
mvh solsting
Hejsan den 17/5 skall vi på fest i Göteborg och åker ngn gång på eftermiddagen och den 24/5 skall vi ha 30-års fest för min blivande så hela dagen går åt. Många andra kvällar har jag inga problem att träffas.
Vad säjs om en fredag passar det bättre? Alla som är intresserade får följa med även om man inte bor i Trollhättan.
Förslag på datum?
Hallå!!
När och var ska ni gifta er? För oss är det bara tre veckor kvar, så det kanske blir lite tight å va med på en BT- träff... Fast den 24/5 kan jag nog, eller söndagen 25/5??
Är det många som kan kvällen fredagen den 23/5