• fifi

BT- träff i Trollhättan

Satt och kollade på BT-träffar och tyckte att det verkade behövas en ny länk för en träff för oss i Trollhättan.
    Någon som är inresserad.

• Svar på tråden BT- träff i Trollhättan
  • annroger

Du är såååå gullig min lilla syster...

• syster_yster

..bor i Thn och gifter mig 16/8, Gärdhems kyrka...

• fifi

Känner du fler som ska gifta sig som kan vara inresserade av att täffas och prata lite bröllop m.m. En kompis till mig ska gifta sig i aug och var jätte sugen på en BT-träff

• syster_yster

Min blivande och jag känner ett par som ska gifta sig i september, de bor i Vänersborg... Annars känner jag inga men det borde finnas en hel del tycker jag!

• fifi

syster_yster:Det verkar inte som det var så många som nappa på en BT-träff i Trollhättan. Men jag avvaktar ett tag till, annars kan ju alltid vi fyra träffas. Har du förslag på datum och vart vi kan träffas (strandgatan)?

• en av turtrarna

Hejsan!
    Jag vill också va´ me´. Skall gifta mig i augusti.

• fifi

Vad säjs om att träffas en lördag jag kan 17/5

• Fia F

Hejsan!
    Jag ska oxå gifta mig i Trollhättan (eller ja, V:a Tunhem), men jag bor i Götet... Men nu när det bara är tre veckor kvar (guuud vad det går fort) kommer jag väl att vara en del i Thn misstänker jag. Just den 17/5 jobbar jag dock...

• syster_yster

Hallojs... Jag kan i princip när som helst så jag har inga direkta önskemål på den biten men jag tänkte föreslagit Strandgatan också...! Finns fler förslag än 17/5??

• fifi

Den 24/5 kan jag på eftermiddagen (jobbar till 16). Den 7/6 är det pingst så det kanske är en dum dag. 14/6 kan jag också. Strandgatan tycker jag verkar bra att träffas.

• solsting

hej
    jag bor i uddevalla och det är inge som vill ha brud träff här
    får man vara med ??????
    mvh solsting

• en av turtrarna

Hejsan den 17/5 skall vi på fest i Göteborg och åker ngn gång på eftermiddagen och den 24/5 skall vi ha 30-års fest för min blivande så hela dagen går åt. Många andra kvällar har jag inga problem att träffas.

• fifi

Vad säjs om en fredag passar det bättre? Alla som är intresserade får följa med även om man inte bor i Trollhättan.
    Förslag på datum?

• Fia F

Hallå!!

När och var ska ni gifta er? För oss är det bara tre veckor kvar, så det kanske blir lite tight å va med på en BT- träff... Fast den 24/5 kan jag nog, eller söndagen 25/5??

• fifi

Är det många som kan kvällen fredagen den 23/5

Svar på tråden BT- träff i Trollhättan