• mazaba

skattepengar tillbaka vart ser man det?

varit inne på skatteverkets hemsida flera ggr niu men fattar fortfarande inte vart man ser om man får tillbaks eller får betala in?
    Någon som kan hjälpa mih... snälla e så nyfiken

• Svar på tråden skattepengar tillbaka vart ser man det?
  • Tjinglan

Logga in med bankid eller liknande, och sen gör du skatteberäkningen (har för mig att det hette så) så ser du det.

• mazaba

Tack, jag får tillbkas jippi, men vet inte hur det funkar när man har egen verksamhet också så det kanske kommer att ändras....

• Jessica o Daniel

annars så kommer väl brevet i brevlådan vilken dag som helst. jag fick mitt idag,men de var inget o hurra över,fick visserligen tillbaka,men så lite spelar ju ingen roll,490kr,haha

• mazaba

ja får tillbaks 6000kr sen måste jag räkna in allt som egen från förra året starta firman i år men får räkna 1.5 år tillbaks men tur ska en redovisningsbyrå hjälpa mig annars fattar ja inget.....

• Ingarö08

Men om man kör eget så får man väl vänta tills december på slutligtbesked/utbetalning...

• jenba

när får man skattedeklarationen? är dem utsorterade på stad och område?

• mazaba

jag vet inte hur det är när man är både och har skaffat FA då vet jag inte hur det är.
    Men kan va skönt att få lite pengar i december oxå fyller ju 30 Januari då kanske det kan bli hjälp till en resa.....

• Ingarö08

Jag kör eget (AB) och jag får slutligt besked i december.

• mazaba

sambon e egen oxå har bar F han får också i december, men för mig vet jag inte hur det kommer se ut e nyfiken på det också

• bara jag

7500 tillbaks än så länge!

Svar på tråden skattepengar tillbaka vart ser man det?