• bumblebee jonis

Så sitter man här igen...

Är såååå trött idag och känner mig nere...

Det har varit ganska mycket det sista och jag har inte hunnit få mycket tid för mig själv att bara vara mig och inte mamma/blivande fru. Går hemma och är mammaledig så jag har alltid familjen runt omkring mig. Mysigt med familjen men ibland behöver man lite egentid.

Dessutom har jag ångest över att jag inte hinner med... Vill göra mer saker med barnen, måste städa/rensa.... men jag orkar bara inte idag....

Sambon är iväg och hjälper sin lillebror som ska sälja sin lägenhet. De skulle slänga skräp och köpa lite grejer till upp-piffningen av lägenheten så han är borta i några timmar.... igen...

Behövde bara skriva av mig lite. Brukar kännas lite bättre då...

• Svar på tråden Så sitter man här igen...
  • jelikr

En liten kram kanske hjälper..."kramar"

Imorgon känns det nog bättre!!!!

Jag är i samma sits , hemma och barnledig men tycker inte jag hinner nåt varken hemma eller med barnen...

• kaifas

Vet hur det är... Men nu när jag fick barn nr 3 bestämde jag mig för att ta mer tid till mig själv.
    Tänk så här i morgon är det min dag utan barn och m2b, ska gå och träna eller sola.Åka och fika med en kompis. Att inte behöva stå vid spisen är ju underbart så åk då.

Eller kasta ut barn och m2b och få en dag för dig själv hemma.

• bumblebee jonis

He he ja man får bara ta det där och kasta ut dem

Ska ha en tjejkväll här hemma nästa helg och då har jag fixat barnvakt och tvingat ut sambon

Har satt mig vid datorn här nu och ska se om jag kan pyssla lite med placeringskorten och annat.

Får se hur länge lillan sover och pojken leker på sitt rum.

• kaifas

Tjejfester är alltid trevligt :). Lycka till vid datorn.

Svar på tråden Så sitter man här igen...