• Svar på tråden "52 busiga nätter"???
  • Emimet

Har precis beställt hem den, och "52 romantiska veckor", mest på skoj. Den busiga ska vi ha med en gång, för att pigga upp lite. Har varit stressade på sistone och behöver en liten push, typ. Kan informera när jag vet mer.

• engel79

Bra, väntar nyfiket

Emimet skrev 2008-03-31 09:52:33 följande:
    Har precis beställt hem den, och "52 romantiska veckor", mest på skoj. Den busiga ska vi ha med en gång, för att pigga upp lite. Har varit stressade på sistone och behöver en liten push, typ. Kan informera när jag vet mer.
  • Emimet

Jaha, så har jag dragit mitt första "busiga" kort... Känns lite mysko, uppdraget är att hotta till förspelet med ett pärlhalsband som jag virar kring hans... ja, ni vet... privata delar... Känns lite kinky för mig och jag är väldigt osäker på vad han kommer tycka, men regeln är att man måste utföra sitt uppdrag. Ska bli intressant. Måste nog dessutom skaffa nåt billigt pärlhalsband, vill inte använda det jag fick av mormor...

• Emimet

Lägesrapport, ingen hit... Får se vad han får för uppdrag till nästa vecka. Kanske blir till att lägga ner hela projektet.

• engel79

Så tråkigt... Inte värt att köpa då kanske? då kanske man ska satsa på vekorna i stället?

Emimet skrev 2008-04-11 22:58:42 följande:
    Lägesrapport, ingen hit... Får se vad han får för uppdrag till nästa vecka. Kanske blir till att lägga ner hela projektet.
Svar på tråden "52 busiga nätter"???