dekorationer...
Vårt bröllop går i Lime grönt, vitt & silver...
Nu undrar jag om det är någon som har bra bilder på dekorationer på borden...Är tacksam för ALLA förslag & tips...!
mvh Jennie
Vårt bröllop går i Lime grönt, vitt & silver...
Nu undrar jag om det är någon som har bra bilder på dekorationer på borden...Är tacksam för ALLA förslag & tips...!
mvh Jennie
Jag såg en dekoration som jag tyckte var jättefin... minns inte riktigt var dock, undrar om det kan ha varit i calligraphens kollektion? för inbjudningskort och så? I alla fall där hade de vaser med gröna äpplen och vindruvor och en massa annat skoj. Var riktigt fint och jag blev nästan sur över att jag valt vitt, blått och silver... Men men..
Kanske vore nåt för dig?
Ja just det de har jag med sett!Har tänkt att kopiera det
Tack för tipset iaf
Om du kollar mina länkar hittar du bl.a. Project Wedding. Väl på den sidan klickar du på "Photos" och väljer sedan "Green" under "by color". Då kommer det upp en hel massa bilder, mycket blommor och tårtor men har du tålamod och klicka dig igenom alla hittar du även en hel del annat.
Vårt bröllop går i samma färger och vi har sett och ska ha samma dekorationer, med vindruvor och äpplen!
Jag e ju heeelt såld på lime.
Skär i sär en lime o stick i en blomma i den. Klart. Jag har provat här hemma. Rosor håller sig bäst. Superenkelt o fint.
De har billiga limefärgade blockljus på Rusta för 10 o 15kr st.
Lime är snyggt. Här är tips på billiga dekorationer i papper som man kan göra själv:
husmusen.blogg.se/1207500463_duka_med_fjrilstema.html
Såg på lidl häromdagen dekorationsset med olika färger, bla lime.
Var lite olika innehåll...men kunde vara kulor, sand och något mer...