• hondafreak

Nån som råkat ut för aprilskämt ?

• Svar på tråden Nån som råkat ut för aprilskämt ?
  • Nikajo

Många verkar ju gått på den på RIX FM om sms tjänsten så man kan avlyssna samtal som tutar upptaget! *fniss*

• JohanoCissi

än så länge har det varit lugnt.....men man vet aldrig

• sowa65

1 april 2008;
    i växjö kan man prenumerera på kolsyrat vatten direkt i kranen! några hundra för installation av extra kran på diskbänken och sedan 50kr/mån. tänk vad många flaskor man nu slipper panta :)

• Miss (snart mrs) A

Jag lurade min kille att jag ska jobba i Stockholm (kommer från Skåne) de nästa veckorna, han blev helt tyst... jag kanske ska tillägga att vi gifter oss om 2,5 vecka Sjukt nöjd att han gick på det, jag kunde riktigt höra hur hjärnan arbetade på hur han skulle lyckas dra ihop resterande själv .

• propp

Vi har precis fått varsin iPpod på jobbet och på vårt intranät imorse fanns det ett "Veckans Tips" (som ALLTID kommer ut på fredagar annars) där det står att man kan skicka meddelanden till kollegornas iPod och att den ska kunna fungera som personsökare...

I Linköping ska de bygga en ny rondell med massa smårondeller inne i den stora... www.corren.se/archive/2008/3/31/jnko5qqdm0vr05d.xml

Fast jag har ju inte gått på dom...hihi...får se om det blir något mer under dan.

• jelikr

Skulle verkligen vilja ha en planritning på de där smårondellerna och hur de tänkt få ihop trafiken där...hihi

• tolonta
    jelikr skrev 2008-04-01 15:35:52 följande:
    Skulle verkligen vilja ha en planritning på de där smårondellerna och hur de tänkt få ihop trafiken där...hihi
    Tja, det existerar en liknande i England så det går nog om man vill...
  • tolonta

Och då menar jag inte att jag läste det i artikeln, utan att min kollega har åkt i en sådan rondell (hennes bror åker igenom den dagligen), med massa smårondeller... Har inte sett någon bild på det, utan bara hört talas om det. Händer förvånansvärt få olyckor tydligen, eftersom alla vet att det är jättekrångligt och är på alerten...

• jelikr
    tolonta skrev 2008-04-01 15:43:56 följande:
    Tja, det existerar en liknande i England så det går nog om man vill...
    Såg det nu i artikellänken...fast rondellejonen är nåt nytt!!!
  • propp

Haha, men tänk om det inte är ett skämt då??? Då har jag ju gjort bort mig här... Fast det där om underjordiskt rum för rondellejonen låter ju ändå rätt skumt...

Svar på tråden Nån som råkat ut för aprilskämt ?