• Sanfor

Mina föräldrar och familj

Jag måste säga att jag är så glad över min familj!
    De stöttar så enormt nu under förberedelserna.

Min bror är värd ihop med sin sambo, och ska ta hand om själva vigseln och festen, samt hjälpa till innan.

Min pappa säger - säg vad jag sak göra, så gör jag det, och vi har bett honom ta hand om transporter (kommer bli rätt mkt eftersom det inte finns kök i vår lokal)

Min mamma säger - Det är du som bestämmer, men vi hjälper till med vad du vill, och vad vi klarar av. Hon har tagit på sig att ansvara för maten.

Sådär helt underbart stöd och hjälp, kommer med åsiker, men utan att försöka styra och ställa.

Ville bara skriva av mig för jag fick ett sånt där plötsligt anfall av lyckorus :D

• Svar på tråden Mina föräldrar och familj
  • bara jag

Visst är det kul att man kan få skriva av sig här inne och sprida lite solskenshistorier emellanåt. det behövs ;)

• matildaochniklas

Va skönt! Visst är det härligt med en famlij som stöttar?!

• tolonta

Jag skriver under på det. Efter allt man läser här om föräldrar som antingen är nonchalanta, eller överdrivet bestämmande, är det skönt att höra att det finns sådana som har familjer som beter sig som man önskar

Jag har också tur att ha en sådan familj och svärfamilj, med far- och morföräldrar som ofta talar om hur roligt det är att vi ska gifta oss, och föräldrar som hjälper till med det vi vill... De är jättebra att bolla idéer med, och på att komma med förslag, men förstår helt om vi vill ha det på något annat sätt...

Svar på tråden Mina föräldrar och familj