• annika26

Hjälp, två månader kvar och inte börjat tänka på vikten än!!

Är det nån mer än mig som ska gå ner i vikt men som inte har börjat än?! Jag gifter mig den 7 Juni och har kommit på att det börjar bli dags att ta tag i det snart, men hur?! jag tar mig aldrig för det! Tänkte köra på som f*n sista månaden innan, hur har ni tänkt?

• Svar på tråden Hjälp, två månader kvar och inte börjat tänka på vikten än!!
  • bofinkarna

Jo antar att det blir så :( GI verkar effektivt för kort tid så man får väl anstränga sig.. Tänkte börja springa bara vädret blir trevligare... Men men.. Man är ju så lat :P

• Fenixx

det viktigaste är väl att du låter bli allt godis, chips, ost, skräpmat. min svaga punkt.
    drick bra med vatten som rensar. och sen regelbunden träning. även om du inte orkar åka till gymet flera gånger i veckan så gå en långpromenad varje dag och kanske simma, cykla.

• Zozo

Gör bara ingen idiotgrej (sk snabbdiet) precis innan bröllopet sa att du bara sackar ihop eller svimmar..

• annika26

det är ju bara det att man måste sätta igång och göra det! Jag förstår inte varför jag har så dålig självdisiplin, kommer man nånsin få en bättre anledning till att gå ner några behövliga kilon!?

• mordax

Haha, har samma problem! Dax den 31 maj, så nu tar jag i för kung och fosterland... Box och jympapass 2-3 ggr veckan, promenader och tänka på vad jag äter.... Får se hur det funkar!

• annika26

mordax, hur länge har du hållt på?

• mordax

Tja hade stora ambitioner, men åkte på en penicillinkur så jag inte kunde träna och har börjat igen först nu.... ca 2-3 veckor än så länge....

Svar på tråden Hjälp, två månader kvar och inte börjat tänka på vikten än!!