• bridesilly

Hjälp mig hitta bild till festprogrammet, dubbla hjärtan

Vi har köpt inbjudningskort och vigselprogram från samma ställe men tänkte göra festprogrammen själva. Nu till problemet. vi vill hitta liknande hjärtan att ha på festprogrammet nån som vet var jag kan finna det?

• Svar på tråden Hjälp mig hitta bild till festprogrammet, dubbla hjärtan
  • Fenixx
    Nessan skrev 2008-04-03 22:34:12 följande:
    Här finns ett dubbelhjärta i ljusgrått (en bit ned) som jag tyckte liknade ert: hem.bredband.net/narnia/
    vilken bra länk...
  • Sofia08

Det finns annars stämplar att köpa. Tex på Panduro.

• bridesilly

precis det hjärtanet har jag försökt att ha på festprogrammet med det funkar inte för när man skriver ut det så försvinner det nästan på det vita pappret så man inget ser. fanns ett nästan likadant svartgrått också men det blir hackigt och konstigt när man förstorar det

Nessan skrev 2008-04-03 22:34:12 följande:
    Här finns ett dubbelhjärta i ljusgrått (en bit ned) som jag tyckte liknade ert: hem.bredband.net/narnia/
  • bridesilly

finns det någon som vet?

• GladaEmma

du kan ladda ner typsnittet KR Heartlicious (eller hur det nu stavas) från www.dafont.com gratis

om du vill kan jag annars hjälpa dig "sätta ihop" hjärtanen för jag har det nerladdat. hur ser det ut som du vill ha?

• bridesilly

dom ser ut som på den här länken...vi har dom korten som inbjudningskort

GladaEmma skrev 2008-04-04 13:31:13 följande:
    du kan ladda ner typsnittet KR Heartlicious (eller hur det nu stavas) från www.dafont.com gratis om du vill kan jag annars hjälpa dig "sätta ihop" hjärtanen för jag har det nerladdat. hur ser det ut som du vill ha?
Svar på tråden Hjälp mig hitta bild till festprogrammet, dubbla hjärtan