Pyssel inför bröllopet
Åh! Vilken rolig tråd, här vill jag också vara med om det går bra!
Åh! Vilken rolig tråd, här vill jag också vara med om det går bra!
Jag har gjort precis som du Emmalotta, eller ska iaf när fler än bara provexet blir klara. Ett tunnt band runt ryggen och i mittuppslaget. Tror jag bara ska knyta ihop det utan rosett.
Hur går det för er med festprograminnehållet på tal om festprogram? Får ni ihop något bra?
På tal om festprogram, är det någon som har några bra tips på innehåll? Typ bordplacering, välkomstord, sånger och lite sånt är vad vi har hittills..
Fröken Larsson: Vad är bröllopsbingo?
Ah, glömde säga att vi har gästpresentationer och menyn, lite info om taxinummer, gästbok mm, någon dikt och en rollista också. Lite fler foton vore nog kul faktiskt, kanske korsord också..
Jag har också precis gjort lappar till varje rätt på buffén. Vet att vi kommer ta från fyra håll, så det blev fyra uppsättningar. Största problemet nu är hur de ska stå uppe, tror det blir lite blandade lösningar, några får stå på bordet, några gör jag hållare till som får sitta i maten..
Äntligen.. : Ja! Sånna är ju jättefina, har precis börjat göra något liknande i ståltråd, fast jag har hittills bara gjort själva snurran som pappret ska sitta i. Enda problemet är det det känns som det tar en stund att göra varje och jag har nog inte riktigt den tiden kvar tror jag.
Men blompinnar och tandpetare kanske vore en bra lösning faktiskt. Inte lika snyggt, men väldigt mycket snabbare!