• Snöflinga76

Nu är jag fru Persson

Då jag fått otroligt mycket hjälp och inspiration av andra brudar här på BT så lägger jag nu ut en del av våra bröllopsbilder i min tråd. Ni som vill är välkomna att kika in och eventuellt inspireras...

Vi gifte oss i Kiruna kyrka lördagen den 16 februari 2008. Det var en fin dag med lätt snöfall och ca minus 10 grader. I samband med vårt bröllop döptes vår lilla dotter Lovis, som då var 6 månader. Vi hade en helt fantastisk dag!

En del av bildena är tagna av fotografen Teres Sikku, Kiruna.

• Svar på tråden Nu är jag fru Persson
  • Snöflinga76

Tack!
    Jag menade såklart att bilder finns i mitt galleri...

• Nikkig

Jag gick in och tittade på dem.

Va fina ni var!

• bara jag

Ja, jättefina! Vacker klänning!!

O, ja..GRATTIS!

• jelikr

Stooort grattis!!!

Jättevackra bilder!

• Fenixx

så fina kort på er.
    du var jättefin i den frisyren med.

• miwa

jättefina bilder , ett stort grattis..lycka till i all framtid

• AnnaochHenrik

Åååå, vad fina ni var! GRATTIS! Det är så trevligt när brudar lägger upp bilder från sitt bröllop, så att vi som fortfarande längtar kan titta och längta ännu mer

• phly

Grattis, jättefina bilder, vacker klänning och fin håruppsättning.

• Snöflinga76

Tack alla ni som skrivit så fina kommentarer här och i min gästbok. Vi är så nöjda med vårt bröllop, allt blev verkligen superbra och inte så hutlöst dyrt som man tror att det måste bli. Planerar man länge innan och verkligen köper allt pö om pö så känns det inte så farligt. Jag hittade klänningen och min mans västset här på BT, i andra hand. Allt var helt i toppskick!
    Min frisyr gjorde min svägerska som är frisör och brudbuketten gjorde min väninna! Det vi verkligen satsade på vad bra mat (dock hemgjord av släkten men med bra och lite dyrare råvaror), superbra trubadur och så bjöd vi på all dryck, (köpt av en vän som hämtat från Tyskland). Vi satsade mycket på dukningen också så att det kändes riktigt fint!

Lycka till alla ni som har ert roliga kvar!

Svar på tråden Nu är jag fru Persson