• Mirri

Jag blir utloggad!!

Är det någon mer än jag som har problem. Jag blir utloggad titt som tätt och naturligtvis försvinner ju då också de inlägg eller mail jag håller på att skriva. Det är inte en katastrof för jag kan ju logga in igen men det är onekligen irriterande!! Är det bara jag som har problem med detta? Kan någon förklara vad som är fel?

• Svar på tråden Jag blir utloggad!!
  • FruRålin080808

Jag råkade ut för det nyss...Hade skrivit ett jätte långt inlägg=(
    Vet dock inte vad som är felet...

• EllaM

Händer mig också hela tiden!

• Nienna

Jag har också det problemet, har tagit för vana att alltid kopiera texten innan jag skickar den, ifall jag blivit utloggad. Har blivit arg många gånger på att långa inlägg bara försvunnit!

• EllaM

Japp, jag kopierar också numera texten varje gång, så man bara kan logga in igen och klistra in texten. Fast så borde det ju inte behöva vara.

• Stardusty

Jag har aldrig råkat ut för att bli utloggad när jag skrivit text som tur är, men däremot kan jag bli utloggad när jag kollar runt på olika trådar! Skitirriterande eftersom jag har automatiks inlogg och därmed inte kan mitt lösenord utantill...

• Pumpkin

Jag har tagit kontakt med Johan så att han kan undersöka saken.

• Mirri

Tack Pumpkin!
    Vi hittar ju sätt att hantera problemet men det är som sagt ett litet irritationsmoment så jag hoppas ni kan hitta vad som är fel. Lycka till

Svar på tråden Jag blir utloggad!!