• Djinni

Camebridgekuren - tråd 10

vägning med kläder imorse (egentliga vägningen hos konsulenten ikväll) så hade jag gått ner 7,5 kg sen start för 3 veckor sen. Fast jag då började med mobinerad kur från tors till lörd, och ren kur från söndan .. =)

Och imorrn ska jag äta middag med min familj och över helgen. Ska ut på lördag! Äntligen, som jag har längtat, det var hur längesen som helst =) Sen får vi se om jag fortsätter med ren eller kombikur på måndag. Skulle kännas bra att få äta middagar.

Kämpa på alla där ute. Och hjälp mig komma igång på måndag igen..

Kramar till er!

• Djinni

1. När började du med CB? - Skärtorsdagen

2. Hade du provat andra dieter då, vilka och vilka resultat fick du med den/dem? Har kört cb förra året , gick ner 40 kg på 21 veckor

3. Vad vägde du när du började med cb? Som mest, då förra året 132 kg, nu skärtorsdag 107.6 kg

4. Hur länge har du hållit på? 3 veckor med paus nu ihelgen som var.

5. Hur mycket har du gått ner? till i onsdags 6,5 kg

6. Hur lång är du? 177 cm

6. Kör du ren eller kombinerad kur? Nu blir det kombikur, får se sen om det blir ren igen

8. Hur mycket vill du gå ner? 25 kg ca

9. Hur lång tid "räknar" du med att det kommer ta? något år, vill inte stressa så mkt, men det är ju kul när det går fort men man mår inte så himla bra efter 21 veckor kan jag säga.

• Djinni

Så idag är det fortsättning följer, hade tänkt börja ren kur idag efter helgens roligaste krogvistelse =) MEN! Det blir kombikur, kommer att äta middagar. Kör så i 3 veckor så får vi se sen hur det blir. Går jag inte ner något på det så blir det ren kur då.

Hur har helgen varit för er andra?

• Djinni
    chickpea skrev 2008-04-14 15:36:30 följande:
    Djinni: 21 veckor och 40kg!!!! Herregud vilken bra karaktär du har!
    Ja då hade jag det. Hade en paus på en månad över jul och nyår i fjol men det gick bra att börja igen. Det är kämpigare nu kan jag säga.. vill ju ner 25 kg till.. men tack för kommentaren, =)
  • Djinni

Hej.. nu har jag beställt en menskopp.. visste inte ens att dom existerade. Har stora problem med torra slemhinnor vid mens.. stort tack för tipset. Verkar ju hur bra som helst.

• Djinni

Anja: jag beställde lunette.. verkade bra..

• Djinni

Det går inte så bra för mig.. har heeeelt tappat suget.. tanken var att jag skulle börja med mixad kur igår.. gick väl rätt bra.. mixade frukost o lunch.. middag åt jag.. men så var det styrelsemöte i gårkväll med smörgåstårta.. gick inte bra.. och dessutom tog jag hem bitar som blev över.. =( idag har jag mixat frukost, skippat lunch, åt 3 knäckemackor till kaffet. och så middag, gissa vad.. jo smörgåstårtan från igår.. och ikväll har jag ätit naturgodisar, chokladöverdragna.. och jag har gått upp allt det jag gick ner då i början av april.. + lite till.. snacka om att ha ätstörningar.. vad ska jag göra.. förra veckan gick jag stavgång 50 minuter 6 av 7 dagar, den här veckan har jag gått 1 gång hittills.. ska imorrn.. jag blir så jävla trött på mig själv så jag bara vill gråta och slå ihjäl mig själv..

min man blir lidande av det för jag känner inget behov av sex och närhet och kramar för jag känner mig äcklig. Allt fett och daller på kroppen som visar sig speciellt när man är naken och ska till att ha det lite mysigt med maken.. tanken på det så faller hela lusten som en jävla klippsten genom sängbotten och ner på golvet.. och jag kan inte hjälpa det.. jag tänker så.. är säkert helt körd i huvudet.. Min man säger alla dagar något snällt och omtänksamt och bra till mig. Att jag är sexig, att jag har skön rumpa att jag har fina ögon, att jag är så het, jag kan hålla på hur länge som helst.. men vad är det då som saknas hos mig och mitt jävla tänkande om mig själv.. och mitt matintag och allt gotta man nödvändigt måste proppa i sig med våld, tills man nästan spyr. vad fan är det för levnadssätt??? varför gör jag så här mot mig själv? Jag vet EXAKT hur jag ska göra, exakt hur mycket jag ska lägga upp på tallriken, vad jag kan äta av och vad jag bör äta mindre av. Var för är det såååå svårt att fatta?? Mår ju så jävla dåligt av att det är så här.. ändå utsätter man sig själv för det.

Psyket nästa!

• Djinni

Inget illa men det är rätt skönt att inte vara ensam... Tack för kramarna.. dom behövs.. håller nog kvar dom ett tag..

Hoppas på en bättre dag imorrn..

Ska bädda ner mig nu.. tittar in här igen =)

natti

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10