• ROM2008

Camebridgekuren - tråd 10

Hej! Kikar in här eftersom jag precis påbörjat min första rena kur och nu behöver lite pepp.. Är det ok om man joinar?? Mitt bröllop är om två-tre veckor *hjälp*. Å klänningen är väl tajt.. He, he!
    Nåväl, nu ska vi se vad CK kan göra.. Tänkte köra en vecka till att börja med.. Är nu på dag tre och i dag efter orgondrinken blev jag sjukt illamående?! Någon som upplevt detta, går det i så fall över?? Jag känner igen mig i det här med att det lätt slinker in något av misstag men har hittills klarat mig sånär som på en slurk på sonens välling samt mat (för att kolla tempen). Ha det gott så hörs vi (om jag får hänga här med r tills klänningen sitter finemang vill säga...)!

• ROM2008

Tack för välkomnanden och tips . Kommer nog inte köra alla tre veckorna utan börjar med en och ser hur klänningen sitter på fredag å så får det bli en till efter det, sedan får klänningen sitta som den vill för då flyger vi till Italien och där vill jag äta ALLT .

Anja *sparkar i baken* Klart du fixar att köra igång nu igen!! Tänk vad snygg du kommer bli

• ROM2008

My Style, jo, tack det går bra! Fast jag har visst fått en ruskig andedräkt enligt min sambo. Snart ska jag ta min kvällsdrink och sedan är det bara 3 dagar kvar.. Hur går det själv? Klart du fixar grillningen, tänk på hur snygg du kommer bli i din klänning!!

Loom, vad duktig du är som fixat 15 dagar! Nu fixar du resten också ska du se!!

• ROM2008

Mystyle, låter lovande! Garanterat första gången jag blvit glad av dålig andedräkt . Bra att du fixade grillningen *klappar dig uppmuntrande på ryggen*. Kämpa vidare nu!

Anja, om jag var du skulle jag hålla tokknas på kosten och utesluta allt socker och snabba kolhydrater (eftersom det är mina fällor) fram till möhippan och därefter gå direkt på kuren! Men nu är ju inte jag du! Jag skulle dock inte gilla att behöva bli avbruten mitt i min kur.. Lycka till, tummarna hålls!

• ROM2008

jaa, hur har det gått med starten? välkommen!

Jag är snart klar med min vecka nu! Bara idag kvar! . Vet dock inte om jag minskat något i vikt när vattenvikten kommer tillbaka! Gör den alltid det?? I så fall känns det här lite förgäves...

Anja, 9 kg borde du fixa tills dess om du jobbar hårt!

Ella, härligt! Vad duktig du är! Jag har tänkt sluta nu med kuren och bara äta hälsosamt de två veckor jag har kvar.. Hoppas det räcker!

• ROM2008

Nä, jag tog en soppa och det var tur för den gillade jag inte! Däremot är shakarna super! Jag mixar dem med is och jag gillar dem tokmycket! *mums* Speciellt i denna värme *phu!*

Grattis Hemse! Kämpa på!

• ROM2008

Härligt my style!

Jag har nu klarat min kur och tyckte ärligt talat att det inte var speciellt svårt! Kommer faktiskt sakna mina milkshakes lite tror jag.. Ja, ja, det jag tänkte fråga var i alla fall hur fort de där vätske kilona brukar komma tillbaka.. För än så länge har jag stått ganska still trots att jag ätit normalt under dagen. Någon med erfarenhet??

• ROM2008

Kan peppa er lite med att en kille som jag träffade i dag fixade 10 kg på två veckors CB . Det kankse kan vara en morot?? Själv har jag inte fått klart för mig hur mycket minus det blev.. Men magsäcken krympte dock rejält och allt ser lite tajtare ut!
    Kämpa på nu!!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10