• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Anja 19 juli 2008

japp, smakar skit... haha

men imorgon, japp DÅ kör vi

nu ska jag gå o lägga mig, lite tidigare än vanligt men det behövs idag. Är såååå trött!

natti natti

• bridesilly

Morning

Jahapp då ska man på att igen och smaka på de där vaniljdrinkarna. Jaja det är bara att sätta igång. Med lite kanel i så är det nästan drickbart. Men jag väntar med min flytande äppelkaka till lite senare när jag vaknat till (ja det smakar så ...uscha)

• Anja 19 juli 2008

Ja den är inte jättegod. men blir bättre om man har extra vatten i så den inte är så tjock och superkoncentrerad vaniljsmak, urk...

Jag ska oxå på det idag. Men varvar första dagarna med nutrilettbar för att få tugga. Så jag äter en nutrilettbar på morgonen t kaffet. Är just frukosten som är min favorit och till kaffet blir jag nästan illamående av att bara dricka. Vill tugga då

• bridesilly

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:21:09 följande:

Ja den är inte jättegod. men blir bättre om man har extra vatten i så den inte är så tjock och superkoncentrerad vaniljsmak, urk...Jag ska oxå på det idag. Men varvar första dagarna med nutrilettbar för att få tugga. Så jag äter en nutrilettbar på morgonen t kaffet. Är just frukosten som är min favorit och till kaffet blir jag nästan illamående av att bara dricka. Vill tugga då
    Bra ide faktiskt. Man vill kunna känna att man äter något och då kan man ju tugga bars ja. Men nutrilettbars? Går dom att äta verkligen tycker du? tyckte dom smakade gläääh. Ja vet ja vet jag är petig
  • Anja 19 juli 2008

Jag äter EN av dem... jordnötsbaren. Den är jag nästan beroende av *asg*

Äääälllskar den, är som godis för mig så jag måste passa på mig själv så jag inte tar två åt gången *asg*

• bridesilly

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:29:36 följande:

Jag äter EN av dem... jordnötsbaren. Den är jag nästan beroende av *asg*Äääälllskar den, är som godis för mig så jag måste passa på mig själv så jag inte tar två åt gången *asg*
    aha den kanske man kan testa då, jag har testat choklad tror jag det var och den smakade lite som groddar och mjöl ungefär tssss
  • Anja 19 juli 2008

Urk, det är min absoluta INTEfavorit, haha...

Den som smakar typ kola/fudge? är oxå god... Men jordnöten är min favvo. Inte från början, men den växte på mig. Nu kan jag få sanslösa sug efter den *asg*

• bridesilly

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:46:39 följande:

Urk, det är min absoluta INTEfavorit, haha...Den som smakar typ kola/fudge? är oxå god... Men jordnöten är min favvo. Inte från början, men den växte på mig. Nu kan jag få sanslösa sug efter den *asg*
    Ska gå förbi affären och titta efter en sådan idag och testa. Choklad antar man ofta smakar bra men det har man fått erfara att det inte är sant alls. Nutriletts shake i chokladsmak är vedervärdig ex.
  • Anja 19 juli 2008

usch ja, fy f..n... men nutriletts shakes överhuvudtaget, smakar skit tycker jag. CB är det enda jag har tyckt om, har nog testat alla typ

Modifast är ok, men inte mer...

• Anja 19 juli 2008

Haha jag KLARAR inte att äta bara en så du kanske inte ska köpa någon ändå. Satt i fem minuter med bar nr 2 i handen och tänkte, nej Anja, du VET hur gärna du vill gå ner i vikt, var duktig nu, skit i bar nr 2. Samtidigt som jag tänker detta så öppnar händerna baren och jag biter i den lixom...

Är det en lindrig form utav schizofreni?

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10