• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • bridesilly

Utvärdering för dagen. Har druckit mina hemska vaniljshakes i väntan på chokladshake. Dom är på väg såg jag Köpte ett paket med jordnöts smak på nutrilettbar som jag ska testa imorgon

Går bra hela dagen till min m2b kommer hem, då vill han såklart äta mat, hungrig efter jobbet men jag ska försöka slå mig på fingrarna och hålla mig till mina shakes.

• Anja 19 juli 2008

Bridesilly

jag är löjligt impad.

Hade hållit mig till bars och shakes hela dagen. Kommer hem och mannen har grillat, gjort klyftisar o beranaise... suck

• bridesilly

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 22:34:57 följande:

Bridesillyjag är löjligt impad.Hade hållit mig till bars och shakes hela dagen. Kommer hem och mannen har grillat, gjort klyftisar o beranaise... suck
    aha så det är männen som förstör det hela nä skämtåsido så är det svårt att hålla sig till shakes när andra äter vanlig mat framför snoken på en. MEN vi måste hitta motivationen nånstans. Ska man tejpa upp en massa bilder från bröllopstidningar så man inte KAN glömma bort att fortsätta med shaken ??
  • bridesilly

Men du får se det såhär, du har hållit dig till detta hela dagen. Då kan det inte vara katstrof om du äter vanlig mat MEN nya tag imorgon å då är det garanterat inte samma mat som lockar? Man får se positivt på situationen hela tiden, eller försöka iaf

• Anettan73

Anja- Ja det e fan dax!!!!

Jag får lite ångest faktiskt... Måste ner mer. Många säger till mig att det syns at jag har gått ner lite.
    Men d e väl bara för att vara snäll Men nä jag märker det själv på kläderna...

• Malin84

Elfte dagen idag då.. Det känns fortfarande jättebra.
    Igår kväll blev jag som Just the two of us beskrev:
    matt, yr och trött. Men idag känns det bättre igen. Jag är så glad för varje dag det fungerar.

• bridesilly

Puuh hemkommen från stan. Syndade faktiskt lite, kompisen ville gå å fika och jag vill inte säga att jag äter shake/soppa så jag tog mig en macka. Som straff fick jag ta omvägen, den lååånga vägen hem sen

Testade nyss nutriletts jordnötsbar, den mättade måste jag säga. Känns som om jag ätit en hel middag Men dom är ju sådär goda. Var och hämtade upp paketet med chokladsmak på mina cambridge, ska bli intressant att testa sen

• Just the two of us

Till Malin84,

Hur mycket har du gått ner på 11 dagar? Har du gjort detta förr?
    Jag tänker på hur man ska klara att hålla det sen.

Jag mår fortfarande dåligt idag, men tror att jag har en förkylning i kroppen också. Har stannat hemma från jobbet, men inte brytit kuren. Det skulle kännas surt nu när jag har gått igenom detta redan.

• niklasbivandefru

synda!!!!! fan jag som har vart så duktig i typ en månad!!!!! gått på kombinerad kur gått,cyklat eller joggat 4-8 km varje dag!!! idag har jag stått på mässa en hel dag o dagen började bra med den vanliga frukosten jag tog med mig min jordgubbs påse o tänkte att den tar jag till lunch... ha trodde jag...!!!!! istället blev de lite godis på dan, fisk o sås till lunch lite mer godis,en ost o skink paj till middag, ingen kvälls promenad o lite mer godis!!!
    I morgon bitti blir det en extra lång runda på morgonen o sen hoppas jag vara på banan igen!! men att de ska va så jävla svårt att sluta äta när man väl har börjat!! hade nästan glömmt va gott de e me godis!!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10