• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • MyStyle

Vad roligt att det går så bra för alla

Tredje dagen idag, imorse gick jag med stavarna med syrran. Går en runda på 5-6 km, Det tog först en timme, sen tog det mellan 45-60 min, sen 45min men idag tog det bara 40min. Men gud alltså, det var nära att jag inte kom i mål. Tur syrran kan HLR
    Har mått lite illa idag, men skam den som ger sig
    De senaste gångerna jag startat om har jag mått illa tredje dagen. Helskumt...

• niklasbivandefru

haha ja antar det... har inte stått på vågen men de känns o syns :)

• MyStyle

Shit vad tufft det är just nu...
    Ska grilla med ett par kompisar ikväll, jag vet inte om jag klarar det
    Men om jag inte äter idag (ska nämligen äta på lördag), så ska jag bara gå i 11 dagar till, sen ska jag som sagt in med klänningen....

PEPPA MIG PLEASE!!!!

• Snart   så

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-20 12:54:58 följande:

Tack ska ni ha... ja, jag ska verkligen klara det. Jag MÅSTE klara det! Shit lixom, det är min bröllopsdag, jag vill ju så otroligt gärna känna mig vacker och fin och inte känna hur korsetten spänner så magen trycks upp i halsen.Jag ska ner 7-8 kg till stora dagen, punkt slut Ni är för goa tjejer!!!
    När är den stora dagen?
  • Anja 19 juli 2008

Hihi den 19 juli som i mitt nick

Gick i 2,5 timme i tisdags, en lång promenad igår oxå, ca 1 timme och samma idag. Så det MÅSTE ju gå framåt (med framåt så menar jag neråt).

idag har jag ätit cb, nutrilett till frukost, lunch och kvällsmat och så en lagom portion spaghetti och köttfärssås t middag. Druckit endast vatten, ganska mycket.

Känner att jag har huvudvärk och det brukar jag få när jag skippar socker så då HÄNDER det ju nånting i kroppen iallafall...

• Anja 19 juli 2008

MyStyle

tycker faktiskt att du ska unna dig att äta m dina vänner (inte det pepp du ville höra va, fniss).

du kan väl äta kött och sallad bara?

då är du ju fortf skitduktig och slipper halka ur ketosen om kör ren kur! Vet att det är skitsvårt men skit i om du äter en kväll eller två. Vid speciella tillfällen tror jag att man måste unna sig, annars faller man ur det till slut för att det blir FÖR TUNGT och man pallar inte.

Lagom är bäst

Hur gick det?

• MyStyle

Anja- Inte riktigt den peppningen jag ville ha Men de e OK, många gånger är det just det man behöver höra. Att: Det är Ok att äta ikväll...

Iaf jag lyckades hålla mig från maten, gjorde mig en shake samtidigt istället, men ojojoj, vad nära det var
    Imorgon kväll ska jag däremot äta lite och dricka lite vin (planerat sen länge), hoppas jag inte går upp FÖR många kg på det. Just nu är min våg som en jojo, om jag äter en dag osv, och det är mitt eget fel. Vad som värre är, mitt humör, särskilt mot min sambo (den stackarn)...

Jaja, nu ska jag gå en sväng. Tudelu!

• EllaM

Hej tjejer!

Har inte kurat alls på ett par veckor nu och verkligen inte tänkt på vad jag stoppat i mig. Det har slunkit ner en hel del chips, kebab och bakverk. Och absolut ingen träning. Och ändå har jag bara gått upp 4 hg! Det är ju inte ens ett halvt kilo... Jag känner mig dock betydligt plufsigare än tidigare. Ska börja kura nästa vecka igen för jag har fortfarande 5 kilo kvar som jag vill ha bort. Och nästa vecka ska jag ta tag i träningen igen. Har haft en superhektisk period på jobbet och det har liksom inte funkat med varken träning eller cb. Skönt dock att veta att man kan äta normalt (japp, ostmackor till frukost och potatis till middag!) och ändå någorlunda hålla vikten.

Ta till er det tjejer! Maten är inte vår fiende (det är ju vi själva som är det).

• NEoMA

Hejsan alla i tråden
    Har blivit liten sugen på att prova det här med Camebridge men undrar hur det hela går till, är det att man byter ut alla måltider eller bara några? Hur gör ni och vilka smaker ska man satsa på?

• niklasbivandefru

jag äter vanlig frukost o sen tar jag Cambridge till lunch o middag, har hållt på i typ 6 veckor o de funkar bra, har haft en svacka..., jag tränar både morgon och kväll o de syns att de funkar. Jag beställer via viktklubben.nu, mycket bra!!
    lycka till

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10