• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • GabbiW

Är det någon som kanske kan dela med sig av vad kuren kostar etc.? :)

• ROM2008

jaa, hur har det gått med starten? välkommen!

Jag är snart klar med min vecka nu! Bara idag kvar! . Vet dock inte om jag minskat något i vikt när vattenvikten kommer tillbaka! Gör den alltid det?? I så fall känns det här lite förgäves...

Anja, 9 kg borde du fixa tills dess om du jobbar hårt!

Ella, härligt! Vad duktig du är! Jag har tänkt sluta nu med kuren och bara äta hälsosamt de två veckor jag har kvar.. Hoppas det räcker!

• jaaaa

Åh, vad skönt att vara klar, jag som precis börjat

Har ätit frukost och lunch och tycker att det funkar riktigt bra hittills, klart man är sugen men det är ingen fara. Svampsoppan var dock inte god...

• hemse

Hurra!!!!!! nu är det bara 5 kg kvar tills jag är nöjd, det minskar....

• ROM2008

Nä, jag tog en soppa och det var tur för den gillade jag inte! Däremot är shakarna super! Jag mixar dem med is och jag gillar dem tokmycket! *mums* Speciellt i denna värme *phu!*

Grattis Hemse! Kämpa på!

• MyStyle

Äntligen!!!
    Vågen hade hoppat ner 8 hekto imorse!!! Har 3,8 kg kvar till jag kunde sluta, egentligen. Men har bara mat till imorron ut... Vet inte riktigt om jag ska köra en vecka till eller bara försöka äta hälsosamt och motionera...
    Sen efter bröllopet skulle jag vilja gå ner minst 5 kg till. Men vågar inte innan eftersom klänningen redan är köpt och då vägde jag 10 kg mer än jag gör nu.
    Det är riktigt roligt att läsa allas framgångar här. Och det känns bra under kuren att veta att andra går igenom exakt samma sak som en själv

• ROM2008

Härligt my style!

Jag har nu klarat min kur och tyckte ärligt talat att det inte var speciellt svårt! Kommer faktiskt sakna mina milkshakes lite tror jag.. Ja, ja, det jag tänkte fråga var i alla fall hur fort de där vätske kilona brukar komma tillbaka.. För än så länge har jag stått ganska still trots att jag ätit normalt under dagen. Någon med erfarenhet??

• MyStyle

Det är väldigt olika. De kan komma smygande...
    Men när jag tog en paus i slutet på januari som kom de aldrig, istället gick jag ner 2 kg
    Men då hade jag precis haft mens och brukar bli svullen och gå upp ett par kg...
    Men som sagt det är nog individuellt.

ROM2008 skrev 2008-06-03 22:42:58 följande:
    Härligt my style!Jag har nu klarat min kur och tyckte ärligt talat att det inte var speciellt svårt! Kommer faktiskt sakna mina milkshakes lite tror jag.. Ja, ja, det jag tänkte fråga var i alla fall hur fort de där vätske kilona brukar komma tillbaka.. För än så länge har jag stått ganska still trots att jag ätit normalt under dagen. Någon med erfarenhet??
  • MyStyle
    GabbiW skrev 2008-06-02 13:28:30 följande:
    Är det någon som kanske kan dela med sig av vad kuren kostar etc.? :)
    Rätt olika, men runt en 500 kr för en vecka...
  • LOOM

Vad roligt att höra att det går så bra för er!

Jag tycker vågen stått stilla lite för måna dagar men idag hoppade det ner 0,9 kg äntligen så det känns skönt för helgen har varit lite kämpig! Varit bortrest och behövt sitta och titta på andra som äter grillat och dricker vin... Lite dumt att utsätta sig för det men känns svårt att isolera sig helt från omgivningen också.

Dag 21, -7,1 kg
    "Bara" 63 dagar kvar......

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10