• Martina 76

Vilka sträckor ska ni ha "fin" transport?

Jag har svårt att hitta någon som vill köra från kyrkan samt från festen för en rimlig penning. Hur ska ni andra göra? Vilka sträckor kommer ni att åka "fint"?

• Svar på tråden Vilka sträckor ska ni ha "fin" transport?
  • Soon and very soon

Vi kommer att åka med häst och vagn! ca 3 kilometer! längtar!
    Lycka till!

• stinakina

Min morbror har en gammal rover, han hämtar oss hemma, kör oss till kyrkan sen från kyrkan till festlokalen!

• Martina 76

Från festlokalen då? Tar ni vanlig taxi då?

• stinakina

Aha, ja du, så långt har jag inte tänkt, min morbror bor hundra meter i från lokalen, antar att han ställer bilen i garaget och sen "sprättar" en öl så den bilen ska ju inte ut och åka mer den dan!

Vi kommer antagligen ha en massa folk sovandes hos oss, vi får väl förbeställa en minibusstaxi eller nåt!?

Vi har en liten fundering på att ev ta ett hotellrum, och lämna huset till våra gäster, oavsett så är det en bit utanför stan, vi bor på andra sidan jämfört med lokalen, så vi måste nog fixa taxi hur som helst!!

Jaha, då fick man nåt mer att fundera över...hi hi hi

• ljuva maj

Vi kommer åka häst och vagn mellan kyrkan och lokalen, sen kommer vi ta limmo från lokalen till Arlanda. TJOHO!!!

• ollesmamma

vi åker "vanlig" bil till frisör, fotograf o kyrka, sen blir det häst och vagn från kyrkan till festen....sen blir de taxi eller så ska en kompis lillebror hämta oss o köra till hotellet

• jelikr
    ollesmamma skrev 2008-04-07 21:13:40 följande:
    vi åker "vanlig" bil till frisör, fotograf o kyrka, sen blir det häst och vagn från kyrkan till festen....sen blir de taxi eller så ska en kompis lillebror hämta oss o köra till hotellet
    Precis som ni fast vi har så långt från kyrka till festlokal så vi åker bil , som värdinnan fixat...
    Sen ordnar vi nån som skjutsar oss på natten...
  • bofinkarna

Vi åker båt över :) Kyrroddbåt.. Kanske en km

• Pumpkin

Vi åker vanlig bil hela dagen. Efter festen går vi 20 meter till hotellrummet.

• världens vackraste

Vi åker buss med våra gäster :).

• hondafreak

Åker jänkare från frissan till foto till kyrkan från kyrkan till festlokalen ( där alla övernattar) fast helst vill jag köra den själv

Svar på tråden Vilka sträckor ska ni ha "fin" transport?