Vart hittar man billiga pärlor på nätet ?
Jag ska köpa ljusrosa pärlor och göra som servettringar , undrar om nån vet nån bra sida på nätet där man kan beställa pärlor till ett bra pris ?
Jag ska köpa ljusrosa pärlor och göra som servettringar , undrar om nån vet nån bra sida på nätet där man kan beställa pärlor till ett bra pris ?
nopp tyvärr, jag hade hur många lådor som helst för bara ett tag sen o sålde dom alla på loppis för typ 20kr.
Men kolla i leksaksbutiker eller varuhus (barnavd.) dom är nog billigare än hobby-butiker
Ja det har du rätt i Tack för tipset !
Har du kollat på Tradera???
panduro
www.pandurohobby.se
Användaren pärlfeber på tradera:
www.tradera.com/category/category.aspx
Eller direktlänk till pärlforumet på tradera:
www.tradera.com/Glasparlor-c3-302338
Ja tradera brukar vara riktigt bra, har köpt vita runda sötvattenpärlor där för att göra halsband till bröllopsdagen. Blev jättevackert.
Vill du ha just sötvattenspärlor, eller är det bara rosa pärlor du vill ha? Kolla pärlbutikerna www.pagoni.se och www.teardevil.se, kan nog hitta något bra där. Båda ställena är fraktfria.
Kanske ska förtydliga, om du inte måste ha sötvattenspärlor - kolla på www.pagoni.se under Glaspärlor - Vaxade glaspärlor - runda, och så valfri storlek. Det finns också ispärlor, med litet strukturerad yta, som är rätt snygga...
Finns också hos www.teardevil.se under Glaspärlor - Runda
Nån som vet om det finns bilder nånstans på servettringar av pärlor ?
www.pärlfeber.nu
pema.jetshop.se/
Jag har köpt en hel del fina pärlor på tradera, till bra priser
www.pysselkompaniet.se är min favorit och de kan skicka gratis prover på pärlorna.
jag köpte rosa och vita pärlor till ljusdekorationerna (bild i galleriet) på pagoni. jättebra, mejlkontakt och paketet kom snabbt. billigt oxå tycker jag!