• Thewedding

Vart hittar man billiga pärlor på nätet ?

Jag ska köpa ljusrosa pärlor och göra som servettringar , undrar om nån vet nån bra sida på nätet där man kan beställa pärlor till ett bra pris ?

• Svar på tråden Vart hittar man billiga pärlor på nätet ?
  • becky79

nopp tyvärr, jag hade hur många lådor som helst för bara ett tag sen o sålde dom alla på loppis för typ 20kr.
    Men kolla i leksaksbutiker eller varuhus (barnavd.) dom är nog billigare än hobby-butiker

• Thewedding

Ja det har du rätt i Tack för tipset !

• Anettan73

Har du kollat på Tradera???

• Fröken Larsson

Ja tradera brukar vara riktigt bra, har köpt vita runda sötvattenpärlor där för att göra halsband till bröllopsdagen. Blev jättevackert.

• tolonta

Vill du ha just sötvattenspärlor, eller är det bara rosa pärlor du vill ha? Kolla pärlbutikerna www.pagoni.se och www.teardevil.se, kan nog hitta något bra där. Båda ställena är fraktfria.

• tolonta

Kanske ska förtydliga, om du inte måste ha sötvattenspärlor - kolla på www.pagoni.se under Glaspärlor - Vaxade glaspärlor - runda, och så valfri storlek. Det finns också ispärlor, med litet strukturerad yta, som är rätt snygga...

Finns också hos www.teardevil.se under Glaspärlor - Runda

• Thewedding

Nån som vet om det finns bilder nånstans på servettringar av pärlor ?

• lindahallman

jag köpte rosa och vita pärlor till ljusdekorationerna (bild i galleriet) på pagoni. jättebra, mejlkontakt och paketet kom snabbt. billigt oxå tycker jag!

Svar på tråden Vart hittar man billiga pärlor på nätet ?