• Hbgbrud08

Skor från Rainbow..snälla hjälp!!

Snälla hjälp mig! Jag har hittat mina drömskor och de ser så sköna ut, frågan är hur jag kan köpa de här skorna online? Någon som vet? Skorna heter Rainbow och de verkar helt underbara!

• Svar på tråden Skor från Rainbow..snälla hjälp!!
  • Bennis

Hej!

Kolla in följande webbutik: www.dansshopen.nu

De har i alla fall en hel del från Rainbow. Där har jag köpt mina skor, jag köpte dem visserligen inte via nätet utan direkt i butik i örebro.

Hoppas du finner det du söker, om inte annat kan de kanske hjälpa dig vidare.

//Anneli

• blomstertid

Vet tyvärr inte vart man kan hitta dem på nätet men jag har i alla fall köpt ett par på Ramona Design i Göteborg. Hör med dem, kanske de kan skicka till dig???

Lycka till!

• lollan82

jag har köpt på palm design i malmö..

hurser de ut de som du vill ha?

• Hbgbrud08

Tack för all svar men nu har jag hittat ett par skor på Nilsson som är guld-silvriga och superfina! Tyckte det blev lite dyrt med ett par skor man aldrig använder igen troligtvis!!

• Princess Nightingale
    Hbgbrud08 skrev 2008-05-30 21:31:04 följande:
    Tack för all svar men nu har jag hittat ett par skor på Nilsson som är guld-silvriga och superfina! Tyckte det blev lite dyrt med ett par skor man aldrig använder igen troligtvis!!
    Jag kopte ett par i skinn, superfina verkligen, for 50 kr forra sommarrean. Jag tankte daremot att det kunde vara kul att ta pa sig skorna varje ar pa brollopsdagen. Om de nu skulle bli for tok omoderna eller liknande far jag val ga med dom i sangkammaren tillsammans med hoga stay-ups
  • lollan82

jag gav 995 kr för mina rainbow men de är siuuuuuuuper sköna.. ska färga dem sedan och ha dem när min syrra ska gifta sig senare i sommar haha

• mia1968

jag har varit och prövat idag ett par rainbow på bröllopsbutiken här i stan, vet att det finns på andra bröllopsbutiker också

Svar på tråden Skor från Rainbow..snälla hjälp!!