• Fenixx

Roliga ideér för svensexa??

Min M2B ska anordna svensexa för sin äldsta vän och vi funderar på roliga ideér. har ni några förslag?
    vi har köpt en ful bebisblå cowboy-hatt med plysh och boa så kanske "western-uppdrag" kan ni komma på något han ska göra som uppdrag? ute på stan, baren osv?

• Svar på tråden Roliga ideér för svensexa??
  • fru Bruhn

Skriv en lista på vad han ska införskaffa på en viss tid. En öl för varje hämtad sak. Förslag på saker, bakverk,toarulle, vattenslang,hästsadel, vita bönor, can can flicka,

• lillasmilla

spela paintball, gå på friskies i ej smickrande kläder, kör grävmskin, basta, gå ut på krogen i kläder från myrorna (SKITFULA!!) det är vad som hände på min m2bs svensexa i helgen, och han är jättenöjd! Sen beror ju allt på hur brudgummen är som person... Man måste anpassa väl efter hans intressen och maxnivå för pinsamheter... Lycka till!

• Aleta

rida westernhäst, kasta lasso, skjuta med pistol eller gevär, linedancekurs.
    Jag år inte så mycket för det där på sta'nuppdrag, tycker att det är roligare att göra något seriöst, men som men aldrig skulle ha testat på egen hand.

Svar på tråden Roliga ideér för svensexa??